تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 143443

ندا عباسی در گفت‌وگو با شهر بورس:

بی‌تفاوتی عشقی و تنش‌های منطقه‌ای، تیر خلاص بر پیکر نیمه جان بورس

بی‌تفاوتی عشقی و تنش‌های منطقه‌ای، تیر خلاص بر پیکر نیمه جان بورس
ندا عباسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش شاخص و فروپاشی صندوق‌ها دستاورد سیاست‌های اشتباه دولت و همراهی کردن آن با مدیریت عشقی است.

ندا عباسی در گفت‌وگو با شهر بورس در رابطه با روند فعلی بازار بورس، اظهار داشت: پیشتر هم بازار سرمایه احوال خوشی نداشت باوجود اینکه اخبار موثر و مثبتی در بازار کم نداشتیم، اما بازار سرمایه جز دو روز بعد انتخابات هیچ واکنش مثبتی به این عوامل نشان نداد.

وی ادامه داد: در واقع می‌توان گفت بازار سرمایه چه به طور هوشمند یا تصادفی هیچ تفاوتی بین دو رقیب انتخاباتی قائل نشد، از طرفی تنش‌های منطقه‌ای و ترس از جنگ نیز تیر خلاصی بر پیکر بی‌جان بورس است.

وی افزود: اکنون هم جنگ وسیعی در نمی‌گیرد، اما اعتمادی در بازار سرمایه و بین سهامداران وجود ندارد و جریان نقدینگی جدیدی در بازار ایجاد نشده و عشقی که باید مدافع سرسخت سهامداران باشد، در عمل هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

عباسی خاطرنشان کرد: در دولت جدید چه آقای عشقی ابقا شود چه از بازار سرمایه کناره گیری کند تا زمانی که متولی بازار سرمایه هستند، انتظار بیشتری می‌رود تا در جهت حمایت از بازار کمک بگیرند و از متخصصان در جهت هماهنگی بازار و بازارهای موازی استفاده کنند و سیاست‌های برش‌داری نسبت به مواضع مدیران صندوق‌ها و بانک مرکزی داشته باشند.

خبر مرتبط
تحلیل تکنیکال شاخص گروه خودرویی | 21 بهمن 1402
تحلیل تکنیکال شاخص گروه خودرویی | 21 بهمن 1402

‌ندا عباسی کارشناس بازار سرمایه طی این ویدیو که در اختیار «شهر بورس» قرار داده، وضعیت تکنیکالی شاخص گروه خودرویی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی گفت: شاخص کل نیز اگر با این روند پیش رود، به پایین‌تر از دو میلیون نفوذ کرده و خروج پول هنگفت از صندوق‌ها و فروپاشی آن‌ها ناشی از سیاست اشتباه دولت و همراهی کردن آن با مدیریت آقای عشقی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون