تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 137519

بیانیه شماره 2 کمیته بازار سرمایه ستاد مرکزی مسعود پزشکیان

بیانیه شماره 2 کمیته بازار سرمایه ستاد مرکزی مسعود پزشکیان
ستاد مرکزی مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه شماره دو کمیته بازار سرمایه را صادر کرد.

به گزارش شهر بورس، بیانیه شماره 2 کمیته بازار سرمایه ستاد مرکزی مسعود پزشکیان منتشر شد که متن این بیانیه را در زیر می خوانید:

ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت پرشور تمامی فعالان بازارسرمایه در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در این برهه حساس و با عنایت به توانمندی شما بزرگواران در روشنگری و نشر حداکثری عواقب ناشی از ادامه وضع موجود بر سرنوشت میهن و فرزندان وطن، بار دیگر هم پیمان خواهیم شد تا در فرصت باقیمانده تا دور دوم انتخابات (در تاریخ 15/04/1403) از هیچ تلاشی دریغ ننموده و کار ناتمام خود را تمام کنیم.

تردید نداریم ادامه سیاست‌های فعلی در حوزه اقتصادی نتیجه‌ای جز کاهش شدید سودآوری بنگاه‌های تولیدی و خدماتی خرد و کلان، کاهش سرمایه‌گذاری با منشاء داخلی و خارجی، نابودی زیرساخت‌های مهم و حیاتی صنایع، خروج سرمایه از کشور، افزایش دلالی فسادزا، افزایش رانت و ویژه‌خواری، رکود، افزایش نرخ تورم و بیکاری، رشد منفی و افسار گسیخته تراز تجاری و … در پی نخواهد داشت.

باور داریم با تکیه بر توانمندی شما فرهیخته گرانقدر علی‌الخصوص فعالان اقتصادی میهن در تبیین و پیش بینی وضعیت آتی معیشت مردمان این سرزمین می‌توانیم گامی بلند در جهت جذب و ارتقاء مشارکت آن‌دسته از هم‌میهنانی که تا کنون نسبت به شرکت در انتخابات تردید دارند، برداریم.

خبر مرتبط
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران از طرف کلیه مردم ایران با ایجاد کارزاری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا به موضوع نامزد‌های پوششی و صوری ورود کند.

در فرصت باقیمانده تا دور دوم انتخابات با تمام وجود خواهیم کوشید تا با همراه سازی اکثریت خاموش ولی دردکشیده جامعه، دین خودمان را به مام میهن اداء کرده و برای رشد و توسعه اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار و سربلندی ایران عزیز منشا اثرات و خدمات در شأن بوده باشیم.

کمیته بازار سرمایه ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ