شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 9275
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بورس مثبت می‌ماند؟ بسته هستند

بورس مثبت می‌ماند؟

بورس مثبت می‌ماند؟

از روز سه‌شنبه هفته قبل روند عرضه و تقاضا در بازار سرمایه عوض شد و بازار روند صعودی گرفت و همچنین شاخص هم‌وزن هم نیز از هفته گذشته روند صعودی گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با تعادل ایجاد شده در بازار سهام به نظر می‌رسد روند اصلاح بازار تمام شده است و بازار به نوعی برای روند صعودی خود اماده می‌شود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز گفت: مثبت شدن شاخص هم‌وزن و شاخص کل بازار سهام از نشانه‌های پایان دوره اصلاح بازار است و به نطرم زمانی سیر صعودی شروع خواهد که شاخص کل به یک میلیون و 770 هزار واحد برسد.

او در رابطه با سیگنال‌های پایان اصلاح بازار گفت: ارزش معاملات قابل قبول است و دومین سیگنال کاهش صف‌های فروش به طرز چشم‌گیری است، دیروز صف‌های فروش با هم برابر بود اما امروز ارزش صف‌های خرید بیش از 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده و ارزش صف‌های فروش حدود 3 هزار میلیارد تومان که این نشانه خوبی برای بازار سهام است.

او در پایان صحبت‌‌هایش خاطرنشان کرد: فعلا این روند تعادلی چند هفته‌ای ادامه دارد و ممکن است در این دوره حتی شاخص کل یا هم‌وزن عقبگرد نیز داشته باشد اما این دلیل بر ریزش بازار نیست و احتمالا بازار می‌تواند نوسان داشته باشد.

بیشتر بخوانید؛
پیشنهاد بهبود بازار سرمایه به مجلس و سازمان بورس
اولین جزئیات از بورس یکشنبه/ نماد خودرو صف ۲ میلیاردی بست
کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان