تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 7181

بورس فردا 28 مرداد چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز در پاسخ به این سوال که ” بورس فردا 28 مرداد چه می شود؟ “، بازار فردا را بازاری مثبت پیش‌بینی کرد و گفت: سهم‌های ارزش محور به کف قیمت خود رسیده‌اند و صف خرید تشکیل دادند، پس در نتیجه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز در پاسخ به این سوال که ” بورس فردا 28 مرداد چه می شود؟ “، بازار فردا را بازاری مثبت پیش‌بینی کرد و گفت: سهم‌های ارزش محور به کف قیمت خود رسیده‌اند و صف خرید تشکیل دادند، پس در نتیجه احتمالا فردا بازار متعادل و مثبتی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: چون بازار سهام در پنج روز کاری اخیر حدود ۱۴ درصد افت ارزش داشته نباید انتظار داشته باشیم بازار به سرعت به سقف قبلی خود برگردد.


بیشتر بخوانید: بورس بر قیمت مسکن چه تاثیری دارد؟


نصیرزاده گفت: بازار امروز بازار خوبی بود، صف‌های فروش جمع شدند و حجم معاملات نسبت به روزهای اخیر بیشتر شد و این باعث امیدواری است.

کارشناس بورس - بورس فردا 28 مرداد چه می شود؟

این کارشناس بازار سرمایه در پایان سخنان خود  در خصوص اینکه بورس فردا چه می شود؟ خاطرنشان کرد: من نگاهم به بازار برای روزهای آینده مثبت است و به نظرم بازار سهام اصلاح اصلی خود را انجام داده است، همچنین علاوه بر کم شدن فشار روانی بازار فضای معاملاتی نیز بهتر خواهد شد و شرایطی متعادل و رو به مثبت خواهیم داشت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات