تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 12508

یک شایعه مهم در بازار سهام!

به گزارش شهر بورس، به عقیده کارشناسان همه چیز برای شروع روند صعودی بورس آماده است اما بازار سهام نیازمند جذب نقدینگی است و اگر پول مورد نیاز به بازار سرمایه تزریق شود روند صعودی تداوم خواهد داشت. محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با نیاز بازار سهام برای رشد گفت: بازار

به گزارش شهر بورس، به عقیده کارشناسان همه چیز برای شروع روند صعودی بورس آماده است اما بازار سهام نیازمند جذب نقدینگی است و اگر پول مورد نیاز به بازار سرمایه تزریق شود روند صعودی تداوم خواهد داشت.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی در رابطه با نیاز بازار سهام برای رشد گفت: بازار سهام برای تداوم رشد به پول نیاز دارد و امروز شایعاتی مبنی بر جلسه رئیس جدید سازمان بورس با حقوقی‌ها مطرح شده است که احتمالا سیگنال تزریق پول به بازار سرمایه محسوب می‌شود و بازار سهام آماده رشد است.

این کارشناس در رابط میزان پول مورد نیاز بازار گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان پول نیاز است و اگر کمتر از این مقدار باشد نمی‌تواند روند را تغییر دهد. در واقع اگر این پول به بورس تزریق شود شاخص کل پتانسیل رشد تا محدوده ۱/۴ میلیون واحدی را خواهد داشت.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان