تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 138060

سعید لیلاز، تحلیلگر اقتصادی:

به پزشکیان رای می‌دهم چون فردی دموکراتیک است/ جلیلی برنامه ندارد

به پزشکیان رای می‌دهم چون فردی دموکراتیک است/ جلیلی برنامه ندارد
لیلاز، جلیلی را فاقد برنامه معرفی و عنوان کرد: با تمامی احترامی که برای دکتر جلیلی قائل هستم، ایشان برنامه ای ندارند.

به گزارش شهر بورس، سعید لیلاز تحلیلگر اقتصادی در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان اظهار داشت: من در جمعه گذشته با افتخار به مسعود پزشکیان رای دادم و در دور دوم هم به ایشان رای خواهم داد. فرق بین سیره شخصی و شخصیتی پزشکیان، بسیار فرق بزرگی است. ایشان آدم سالم و تحصیل کرده‌ای است.

لیلاز با بیان اینکه ما اصلاح‌طلب‌ها نسبت به جناح راست بیشتر نظرات‌مان را ارائه می‌دهیم، گفت: علت دومی که به پزشکیان رای می‌دهم متکی بودن ایشان به متخصصان است. تعداد کارشناسان کشور که به راه‌حل‌های علمی مسلط هستند، بسیار زیاد است که بیشتر آن‌ها هم در اصلاح طلب‌ها هستند.

وی در ادامه افزود: علت سوم که به ایشان رای می‌دهم اصلاح‌های بد و عقب افتاده‌ای است که دارد اتفاق می‌افتد. نا ترازی انرژی، ناترازی بانک ها، ناترازی در بودجه دولت که شاید ماهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هدر رفت داریم. چنین هدر رفتی الان در کشور وجود دارد. این ناترازی‌‌ها اصلاحات دردناک و بسیار عمقی را نیاز دارد که بدون مشارکت حداکثری اتفاق نمی‌افتد.

لیلاز به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری آمریکا اشتاره کرد و اظهار داشت: ما با دولت ترامپ به زودی روبه‌رو خواهیم شد و تمام نشریات معتبر بین المللی این را می گویند. کل اروپا خود را برای رویارویی با آمریکا آماده می‌کند، وای به حال ایران.

خبر مرتبط
پیش بینی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران
پیش بینی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران

نیویورک‌تایمز در گزارش پوشش انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیش‌بینی نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ایران را برای نخستین بار در بیش از یک دهه اخیر، دشوار توصیف کرد.

وی گفت: علت دیگری که به ایشان رای می‌دهم دموکراتیک بودن پزشکیان است. به ایشان رای می‌دهم که مخالف این نظریه هستم که می‌گویند دولت بی‌عرضه است. خیلی از کسانی که رای نمی‌دهند این دلیل را می‌آورند، در حالی که این یک دروغ است. در سال گذشته تولید ناخالص، ۱۰۰ درصد افزایش یافته اما حقوق یک کارمند ۵۰ درصد افزایش داشته است.

لیلاز، جلیلی را فاقد برنامه معرفی و عنوان کرد: با تمامی احترامی که برای دکتر جلیلی قائل هستم، ایشان برنامه ای ندارند. من قصد جلیلی هراسی ندارم در حالی که طرف مقابل عقیده بر عکسی دارد. در حال کمک به حاکمیتی هستیم که تمام نا کارآمدی و فساد‌های سیستماتیک را پشت تحریم قایم می‌کند. من معتقدم که ما می‌توانیم مشکلات را با بسته بودن درب‌های بین‌المللی حل کنیم و پزشکیان کسی است که می تواند این کار را انجام دهد.

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ