تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 103898

رئیس هیئت مدیره برانگو در گفت‌وگو با شهر بورس؛

برندها و شرکت‌ها از همایش‌های فروش استفاده کنند

برندها و شرکت‌ها از همایش‌های فروش استفاده کنند
بهزاد حسینیه رئیس هیئت مدیره برانگو گفت: توصیه من به تمام بنگاه‌های اقتصادی این است که ازهمایش‌های فروش و بازاریابی برای پیشرفت استفاده کنند.

بهزاد حسینیه رئیس هیئت مدیره برانگو در گفت‌وگو با شهر بورس درباره همایش 20 اشتباه مرگبار در بازاریابی و فروش اظهار داشت: عرصه فعالیت ما در حوزه لباس مردانه است که نمایندگی یکی از برندهای ترکیه را گرفته‌ و از سال 96 تولید لباس، تحت لیسانس برانگوی ترکیه در ایران را شروع کردیم.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش ما برخی کارها را انجام داده‌ایم اما استفاده از چنین کلاس‌هایی برای پرسنل و مدیران فروش بسیار مفید است تا از نظر علمی هم اطلاعات خودمان را بالا ببریم تا فروش بهتر و علمی داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره برانگو ضمن تقدیر از برگزاری این همایش گفت: این فرصت باعث شد تا از تجربیات و اطلاعات کدرسین مجرب استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: همایش ۲۰ اشتباه مرگبار در بازاریابی و فروش برگزار شد


وی درباره میزان موثر بودن این همایش در تصحیح اشتباهات فروش عنوان کرد: ما با 90 درصد از اشتباهات گفته شده مواجه شده‌ایم و برای تصحیح این اشتباهات حتما جلساتی خواهیم داشت و همه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

حسینیه در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به تمام برندها و بنگاه‌های اقتصادی این است که حتما از چنین همایش‌هایی برای پیشرفت کارشان استفاده کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات