تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
کد خبر : 145531

برنامه‌ های وزرای پیشنهادی اقتصاد، نیرو و صمت برای بورس چیست؟

برنامه‌ های وزرای پیشنهادی اقتصاد، نیرو و صمت برای بورس چیست؟
برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد، نیرو و صمت جهت بهبود وضعیت بازار سرمایه اعلام شد. در این برنامه‌ها، بر حذف قیمت‌گذاری دستوری و اعتمادسازی در بازار تاکید شده است.

به گزارش شهر بورس، برنامه‌های وزرای پیشنهادی برای اقتصاد، نیرو و صنعت جهت بهبود وضعیت بازار سرمایه اعلام شد. در این برنامه‌ها، بر شفافیت، حذف قیمت‌گذاری دستوری و اعتمادسازی در بازار تاکید شده است.

برنامه‌های عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد

عبدالناصر همتی در برنامه‌های خود به چالش‌هایی همچون نبود شفافیت، بی‌اعتمادی مردم به بازار و دخالت‌های مکرر دولت اشاره کرده است. از دیدگاه او، این مسائل به عنوان مهم‌ترین موانع رشد بازار سرمایه شناسایی شده‌اند.

طرح‌های عباس علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو

عباس علی‌آبادی در برنامه‌های پیشنهادی خود، حذف قیمت‌گذاری دستوری را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود معرفی کرده است. او معتقد است که این اقدام می‌تواند نقش واسطه‌گری دولت را کاهش داده و نقش تنظیم‌گری را تقویت کند.

دیدگاه‌های محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت

محمد اتابک در برنامه‌های خود، بر حذف تدریجی قیمت‌گذاری‌های دستوری به منظور ارتقاء توان رقابتی بنگاه‌ها و کنترل تورم ناشی از تخصیص‌های یارانه‌ای تاکید کرده است. همچنین، تامین پایدار انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی و حمایت از ایجاد و توسعه نیروگاه‌های خود تامین در بخش صنعت و معدن از جمله دیگر اولویت‌های او است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ