شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 11037

وزیر اقتصاد اعلام کرد:

برخورد با ۱۶۰ شرکت مختلف در بازارگردانی و عاملان ایجاد رعب و وحشت در بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت به بخش خصوصی درباره اقدامات سازمان بورس برای بهبود بازار سهام گفت: تاکنون با 160 شرکت بورسی و فرابورسی مختلف در بازارگردانی ، برخورد شده که با اقدام اصلاحی و فوری برخی شرکت ها همراه شده است. وی افزود: سه نوع

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت به بخش خصوصی درباره اقدامات سازمان بورس برای بهبود بازار سهام گفت: تاکنون با 160 شرکت بورسی و فرابورسی مختلف در بازارگردانی ، برخورد شده که با اقدام اصلاحی و فوری برخی شرکت ها همراه شده است.

وی افزود: سه نوع محکومیت درج در پرونده ، جریمه نقدی و سلب صلاحیت 6 ماهه مدیران متخلف در عدم رعایت دستورالعمل بازارگردانی در نظر گرفته شده و سازمان بورس با استفاده از این ابزارها درحال ثبات بخشی بازار سرمایه بوده و آثار این ثبات بخشی در حال نمایان شدن است . در این میان باید عوامل نوسان را هم بررسی کرد .

دژپسند افزود: با توجه به حساسیت بازار سرمایه و سرمایه گذاران ، افرادی که بی محابا از طریق اظهارنظرهای فاقد مبانی حقوقی، ایجاد رعب و وحشت می کنند باید پاسخگو باشند. بازار سرمایه در تأمین مالی اقتصاد یکی از ارکان غیرقابل چشم پوشی است . بنابراین آنهایی که با اظهارنظر های بی مورد ، موجب اخلال بورس می شود و این بازار را به چیزهای خلاف شأن تشبیه می کنند باید پاسخگو باشند.

منبع: بورس پرس

بیشتر بخوانید:
رکوردزنی شاخص کل در روند نزولی / جو هیجانی عرضه در بورس را تشدید کرد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان