تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 143624

بدون ضامن وام ۵۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۴ درصد از بانک ملی بگیرید

بدون ضامن وام ۵۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۴ درصد از بانک ملی بگیرید

بانک ملی ایران با ارائه طرح جدید اعتبار ملی، وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۴ درصد را بدون نیاز به ضامن فراهم کرده است.

به گزارش شهر بورس، بانک ملی ایران تسهیلات جدیدی را تحت عنوان “طرح اعتبار ملی” معرفی کرده است که بدون نیاز به ضامن و با رتبه اعتباری فرد وام‌گیرنده، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۴ درصد ارائه می‌شود. در این طرح، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب سه تا ۱۸ ماهه، وام مورد نظر خود را دریافت کنند.

مشمولان و شرایط دریافت وام

برای دریافت این وام، تمام مراحل درخواست و انجام امور مربوطه در سامانه بام بانک ملی انجام می‌شود و نیازی به حضور متقاضی در شعب بانک نیست. شرایط اصلی دریافت این وام عبارتند از:

  • افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه
  • ایجاد میانگین حساب سه تا ۱۸ ماهه
  • عدم بدهی به بانک
  • نداشتن چک برگشتی

مبلغ و شرایط بازپرداخت وام

سقف این وام ۵۰۰ میلیون تومان است و نرخ سود آن ۱۴ درصد تعیین شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماه می‌باشد. به عنوان مثال، در صورت دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید ماهانه مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار تومان قسط پرداخت کند.

منبع: کاماپرس

خبر مرتبط
تسهیلات وام برای زائران عمره مفرده توسط سازمان حج ارائه نمی‌شود
تسهیلات وام برای زائران عمره مفرده توسط سازمان حج ارائه نمی‌شود

معاون امور حج و عمره سازمان حج، از ارائه نشدن وام به زائران عمره مفرده خبر داد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مریم دوشنبه , 15 مرداد 1403 - 12:49

سلام
چرا همه ی وام ها به میانیگن حساب نیاز هست پولمون کجا بوده که میانیگن ایجاد کنیم مردم بی پول هستن پواشون کجاست میانگین ایجاد کنند چلژفا بدون در نظر گرفتن میانگین وام بدین اگه پول می‌داشتیم که نیاز به وام نبود

علی یوسفی سه شنبه , 16 مرداد 1403 - 16:29

من مشتری ۱۷ساله ی فعال بانک ملی هستم همه ی این طرح ها دروغه ..بنده عید درخواست تهسیلات دادم رئیس شعبه تا برج ۵مارو به نوبت گذاشت نوبتم که رسید گفت اینترنتی شده اومدم بام اینترنتی برای رتبه ی حسابم ۲۰۰ملیون که سقف اعتباره برام تعلق گرفت اما هرچی میزنم خطا میزنه جدیدا هم هر ضامنی که با بهترین رتبه هستم وارد میکنم مینویسه رتبه ضعیف ..سرکارمون گذاشتن من کلی روحسابم کارکردم تمرکزم روملی بوده افراد زیادی رو هم اوردم تو این بانک مشتری کردم اما اشتباه کردم بی نظم ترین بانک ایران همین ملی هستش همه دوستان از بانک های دیگه بهترین تهسیلات دریافت میکنن اونوقت ما بامدارک کامل و انواع جواز و۱۷سال سابقه درخشان برای ۲۰۰ملیون اون هم باسود ۲۳درصد سرکاری شدیم .

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات