تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 141434

با 100 میلیون تومان، صاحب‌خانه شوید!

با 100 میلیون تومان، صاحب‌خانه شوید!
مدیرعامل صندوق ملی مسکن اعلام کرد که دهک‌های یک تا چهار می‌توانند تنها با 100 میلیون تومان صاحب‌خانه شوند.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل صندوق ملی مسکن اعلام کرد که منابع قرض‌الحسنه این صندوق به سازندگان مسکن ارائه می‌شود تا دهک‌های یک تا چهار بتوانند با آورده‌ای 100 میلیون تومانی خانه‌دار شوند.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن، در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن گفت: این نرم‌افزار می‌تواند به ایجاد شفافیت مالی کمک کند. وی با اشاره به اینکه صندوق ملی مسکن یکی از نهادهای نوپا در نظام مالی کشور است، اظهار داشت: این صندوق دارای ظرفیت‌های بسیاری برای خانه‌دار کردن مردم است و نباید هیچ مستأجری دغدغه خرید ملک داشته باشد.

نقش صندوق ملی مسکن در تأمین مالی

مدیرعامل صندوق ملی مسکن ادامه داد: این صندوق به‌عنوان یک نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن، با استفاده از منابع مختلفی مانند آورده متقاضیان، منابع بانکی و تسهیلات دولتی، همچنین ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات، اقدام به جذب سرمایه‌های خرد کرده است. وی افزود: از دو سال گذشته تا کنون، صندوق ملی مسکن بیش از 20 همت برای مسکن هزینه کرده و همچنین 400 همت دیگر نیز در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

حمایت ویژه برای دهک‌های پایین

اسماعیلی در ادامه بیان کرد که منابع قرض‌الحسنه این صندوق به سازندگان ارائه می‌شود تا دهک‌های یک تا چهار تنها با آورده‌ای 100 میلیون تومانی بتوانند صاحب‌خانه شوند. وی همچنین اشاره کرد که علاوه بر منابع مالی مستقیم، مردم تا کنون 240 هزار میلیارد تومان برای نهضت ملی مسکن به صندوق ملی مسکن پرداخت کرده‌اند.

منبع: مهر

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ