تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 144774

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در گفت‌وگو با شهر بورس:

باید مسیر تامین مالی کشور اصلاح شود/ لزوم تامین مالی طرح‌های بزرگ کشور از طریق بازار سرمایه

باید مسیر تامین مالی کشور اصلاح شود/ لزوم تامین مالی طرح‌های بزرگ کشور از طریق بازار سرمایه
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، گفت: باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد تامین مالی کشور از طریق نظام بانکی انجام می‌شود، باید مسیر را اصلاح کنیم و بخشی از تامین مالی طرح‌های بزرگ کشور را از طریق بازار سرمایه انجام دهیم.

سید باقر فتاحی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در گفت‌وگو با شهر بورس اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی در حوزه بانک، بیمه و بورس است که هر چقدر ما بتوانیم به این حوزه نزدیک‌‌تر شویم، می‌تواند اثرات مثبتی برای آحاد مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که امروزه اغلب تولید کنندگان با آن مواجه هستند، بحث تامین مالی است، باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد تامین مالی کشور از طریق نظام بانکی انجام می‌شود، باید مسیر را اصلاح کنیم و بخشی از تامین مالی طرح‌های بزرگ کشور را از طریق بازار سرمایه انجام دهیم.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۲ یکی از بانک‌های فعال در تامین مالی از طریق ابزارهای نوین بود که عمدتاً از طریق بازار سرمایه در قالب انتشار اوراق از طریق تامین مالی خرد جمعی کرام فاندینگ انجام شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم مبالغ بسیار خوبی را از این محل تامین کنیم، این نمایشگاه این نوید را می‌دهد که با نزدیکی سه رکن اصلی نظام اقتصادی کشور یعنی نظام بانکی، سازمان بورس و بیمه بتوانیم نیازهای تامین کنندگان و تولید کنندگان‌ را از این محل تامین کنیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ