تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۸
کد خبر : 133047

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بانک تجارت ۵۳۵۹ عروس و داماد را در اردیبهشت ماه راهی خانه بخت کرد

بانک تجارت ۵۳۵۹ عروس و داماد را در اردیبهشت ماه راهی خانه بخت کرد
بانک تجارت در راستای اهداف دولت و به‌منظور تسهیل امر مقدس ازدواج در اردیبهشت ماه سال جاری پنج هزار و ۳۵۹ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد.

به گزارش شهر بورس، وام ازدواج، یکی از مهم‌ترین و البته شیرین‌ترین وام‌هایی است که جوانان در ابتدای زندگی مشترک آن را دریافت می‌کنند تا بتوانند بخشی از مخارج فراوان ازدواج و تشکیل خانواده را تامین کنند. در واقع، وام ازدواج تنها برنامه دولت‌ها برای حمایت اقتصادی از ازدواج جوانان و اجرای بند یک اصل ۴۳ قانون اساسی مبنی‌بر وظیفه حاکمیت جمهوری اسلامی مبنی‌بر تامین نیازهای اساسی مردم ازجمله امکانات لازم برای تشکیل خانواده است.

این وام از سال ۱۳۸۸ در راستای حمایت از جوانان برای تامین بخشی از نیازهای آنها در آستانه تشکیل زندگی به طور رسمی وارد شبکه بانکی کشور شد.

تسهیلات ازدواج برای همین جزو محبوب‌ترین وام‌های بانکی است. هم سود پایینی دارد، هم زمان بازپرداخت طولانی‌اش باعث می‌شود در زمان پرداخت اقساط به وام گیرنده فشاری وارد نشود. البته  به خاطر کم بودن بودجه بانک‌ها برای پرداخت وام‌های قرض الحسنه مدت زمان پرداخت این وام در سال جدید معمولا با تاخیر انجام می‌شود، اما برخی از بانک‌ها عملکرد خوبی در ارائه تعهدات خود در این زمینه دارند که بانک تجارت هم از جمله آنهاست.

پرداخت ۵۸۲۷ فقره وام ازدواج در دو ماه آغازین سال جاری

طبق اعلام مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در دومین ماه از سال ۱۴۰۳ تعداد پنج هزار و ۳۵۹ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و آمار عملکرد خود در این حوزه مسئولیت اجتماعی در دوماهه نخست سال جاری را به پنج هزار و ۸۲۷ فقره رساند.

این بانک همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، در اردیبهشت ماه امسال، تعداد شش هزار و ۹۸۱ فقره تسهیلات پرداخت کرد و به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی بانک تجارت در این سرفصل تا پایان اردیهشت ماه به هشت هزار و ۲۱۱ فقره بالغ شد.

بانک تجارت در سال گذشته نیز با اعطای ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد و در این زمینه خوش درخشید.

شرایط دریافت وام ازدواج بانک تجارت

بانک تجارت از جمله بانک‌هایی است که این وام را ارائه می‌دهد، اما باید توسط سامانه مرکزی گزینش شود.

این وام به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون سود است و چهار درصد کارمزد دارد.

۳۵۰ میلیون تومان سقف وام برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال است و افرادی که بیش از این رده سنی هستند، شامل سقف وام ۳۰۰ میلیون تومانی می‌شوند.

این وام نیاز به ضامن رسمی دارد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۱۲۰ ماه قسط وام است، همچنین قسط آن برای ۳۵۰ میلیون سه میلیون و ۱۸۱ هزار تومان و برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی این مبلغ حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در ماه است.

 

اپلیکیشن باجت بانک تجارت تسهیل‌گر دریافت وام ازدواج

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ