تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 150042

بازگشت نیسان آبی؛ پیکاپ محبوب با ۴ دهه حضور در ایران

بازگشت نیسان آبی؛ پیکاپ محبوب با ۴ دهه حضور در ایران
طرح پیش‌فروش محصولات سایپادیزل شامل کشنده آرتا و کامیونت فوتون M۴ آغاز شده است.

به گزارش شهر بورس، شرکت سایپادیزل پیش‌فروش سه محصول جذاب خود را آغاز کرده است. این طرح شامل کشنده آرتا KX۵۲۰ و کامیونت فوتون M۴ در دو مدل ۸.۵ تن و ۶ تن خوابدار است. ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه (۲۰ شهریورماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. نحوه ثبت‌نام به‌صورت دستی و از طریق نمایندگی‌های رسمی شرکت انجام می‌شود و چک‌های دریافتی از مشتریان نیز صیادی خواهند بود.

پرداخت‌ها در این طرح به‌صورت مرحله‌ای و با تسهیلات بانکی انجام می‌شود. تسهیلات اعطایی مطابق با ضوابط بانکی و اعتبارسنجی‌های لازم به مشتریان ارائه می‌شود. محصولات سایپادیزل در این طرح برای مصرف‌کنندگان نهایی عرضه شده و زمان تحویل آن‌ها برای آذرماه ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، سود مشارکت ۱۸ درصدی نیز به خریداران تعلق می‌گیرد.

مشخصات فنی نیسان زامیاد

نیسان زامیاد (Z24) که به عنوان نیسان آبی شناخته می‌شود، خودرویی است که بیش از ۴ دهه در ایران حضور داشته و طرفداران زیادی دارد. این خودرو ظرفیت جابجایی ۲.۲ تن بار را به‌صورت استاندارد داراست و در مدل‌های بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزلی عرضه می‌شود.

نیسان زامیاد نسل سوم نیسان جونیور است که تولید آن در دهه ۵۰ شمسی آغاز شد. این خودرو در طول این سال‌ها تغییرات مختلفی داشته است، از جمله اضافه‌شدن ترمز ABS و EBD، پیشرانه‌های یورو۵ و تغییرات جزئی در طراحی بدنه. با این حال، نیسان زامیاد همچنان به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین و کارآمدترین پیکاپ‌های بازار ایران شناخته می‌شود و جایگزین کردن آن با مدل‌های جدید می‌تواند برای بسیاری از کاربران و کسب‌وکارها چالش‌برانگیز باشد.

محصول نوع محصول شرایط تسهیلات زمان تحویل
کشنده آرتا KX۵۲۰ کشنده تسهیلات بانکی مرحله‌ای آذر ۱۴۰۳
کامیونت فوتون M۴ (۸.۵ تن) کامیونت خوابدار تسهیلات بانکی مرحله‌ای آذر ۱۴۰۳
کامیونت فوتون M۴ (۶ تن) کامیونت خوابدار تسهیلات بانکی مرحله‌ای آذر ۱۴۰۳

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون