تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 132263

بازدید معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد از تحریریه شهر بورس

بازدید معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد از تحریریه شهر بورس
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همراه رئیس گروه امور رسانه و تبلیغات این اداره کل از تحریریه شهر بورس بازدید کرد.

حسن گلی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بازدید از شهر بورس، با اشاره به نقاط قوت و مزیت رسانه‌های تخصصی، گفت: اداره کردن رسانه تخصصی سخت است و نیازمند دقت، تمرکز و نیروی تخصصی است و الحمدالله این مهم در شهر بورس مشهود است.

وی در ادامه به مشکلات فعالیت رسانه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: فعالیت تخصصی در حوزه رسانه‌ای مستلزم به کارگیری نیروهای تخصصی است و اداره چنین رسانه‌ای به مراتب سخت از یک رسانه عمومی است و شهر بورس توانسته با موفقیت چنین موقعیتی را کسب کند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید تحلیل و مطالب ارائه شده در رسانه تخصصی نزدیک به واقعیت باشد، تصریح کرد: باید عملکرد رسانه مخصوصا رسانه تخصصی به‌گونه‌ای باشد که مخاطب در طول زمان بتواند اطلاعات واقعی و درستی نسبت به موضوع، کسب کند و برای مخاطب تاثیر مثبت داشته باشد.

حسن گلی در انتها به نقش تبریز در طول تاریخ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: همیشه رهبر انقلاب از تبریز با واژه‌ها و جملات فاخر از تبریز یاد کرده‌اند و همواره این شهر را با مفاخر، مکتب و رویدادهای ان می‌شناسند، باید به گونه‌ای عمل کنیم که سال‌های بعد وقتی تاریخ این شهر را مطالعه می‌کنند خلاء عملکرد امروز را نبینند.

وی ادامه داد: باید مرجعیت تبریز را در منطقه و کشور به عنوان یک آرمان‌شهر تحمیل و در مباحث مختلف مرجعیت نسبی ایجاد شده را تقویت کنیم. در این راستا شهر تبریز می‌تواند مرجع رسانه‌ای و آموزشی بورس کشور باشد.

محمد حسین حسینی رئیس گروه امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست با بیان اینکه شهر بورس طی سال‌های گذشته توانسته است بدون حاشیه و با تکیه بر عملکرد و توانایی تیم خبری و رسانه‌ای خود مراحل ترقی را طی کند، از مجموعه فعالیت‌های رسانه‌ای و آموزشی شهر بورس تمجید کرد.

همچنین در این بازدید، امیر توپچی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز شهر بورس، با ارائه گزارشی از عملکرد شهر بورس و موفقیت‌های کسب شده توسط این رسانه خبری و تخصصی در سال‌های فعالیت این مجموعه به موانع و مشکلات و امیدهای پیش‌روی رسانه‌های تخصصی اشاره کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات