تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 101094

بازداشت اسناد واحدهای اداری مالکیت فلات

بازداشت اسناد واحدهای اداری مالکیت فلات
شرکت گروه سرمايه گذاری صنايع و معادن فلات ايرانيان (فلات) از طرح دعوی علیه شرکت و بازداشت اسناد 4 واحد اداری شرکت خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت گروه سرمايه گذاری صنايع و معادن فلات ايرانيان (فلات) با افشای اطلاعات گروه ب در خصوص دعوی علیه شرکت جزئییات را به شرح ذیل به اطلاع سهامداران رساند:
فلات در خردادماه 1401 نسبت به خرید چهار واحد اداری به متراژ 343 متر از آقای سیدابراهیم هاشمی اقدام نمود و کلیه اسناد مالکیت آنها بدون هیچگونه محدودیت قانونی به شرکت انتقال یافت.

آقای سیدابراهیم هاشمی واحدهای مذکور را در سال قبل از آقای علیرضا شهمیری خریداری نموده است. آقای علیرضا شهمیری پرونده ای در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور داشته که با رای دادگاه مذکور در آذرماه 1401 محکوم و نسبت به ابطال کلیه معاملات و توقیف اسناد و انتقال آنها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شده است.


طرح دعوی و شکایت علیه فلات


از این بابت هیچگونه اطلاع رسانی یا ابلاغ قانونی به دبیرخانه شرکت یا سامانه ثنا واصل نشده است موارد مذکورحسب پیگیری مشخص گردیده است.شرکت در جهت حفظ حقوق سهامداران و با بهره گیری از وکلای خبره نسبت به ارایه دادخواست به دادگاه مذکور و ابلاغیه تعیین وقت رسیدگی به شماره 14026810005266209 مورخ 31/08/1402 شده که بدیهی است دریافت هرگونه نامه با رای دادگاه اطلاع رسانی خواهد شد. ضمنا مراتب شکایت از فروشنده (سیدابراهیم هاشمی) و احقاق حق در دستور کار قرارگرفته که به محض دریافت نتیجه مراتب از طریق سامانه کدال به استحضار سهامداران خواهد رسید.

بازداشت اسناد واحدهای اداری مالکیت فلات

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات