تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 132651

بازار مسکن همچنان راکد / قیمت آپارتمان در پایتخت چند؟

بازار مسکن همچنان راکد / قیمت آپارتمان در پایتخت چند؟
بررسی فایل های فروش مسکن نشان می دهد درچند روز اخیر، تعداد فایل‌های سبز(پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه) و فایل‌های قرمز(از میانگین قیمت منطقه بالاتر) از فایل‌های مشکی(در محدوده میانگین قیمت منطقه) افزایش یافته است.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکوایران، به گفته واسطه‌گران ملکی در محله جنت آباد، بازار مسکن هم‌اکنون راکد است اما به دلیل اینکه اکثر مشتریان سرمایه‌گذار هستند اغلب خریدوفروش صورت می‌گیرد هرچند کم باشد.

به گفته آنها، قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در این محله، از 135 میلیون تا 175 میلیون تومان است و با هر مترمربع 150 میلیون تومان نیز می‌توان واحدی نوساز و بدون ضعف خریداری کرد.


بیشتر بخوانید:مستاجران بخوانند / با بودجه 700 میلیون تومان در این محله ها خانه رهن کنید


مشاهدات ما از پلتفرم‌های خریدوفروش مسکن نشان می‌دهد که برخی از مالکان میل به افزایش قیمت دارند؛ البته تردیدی که معامله‌گران در رابطه با انجام معامله دارند به وضوح مشخص است و در چند روز اخیر، تعداد فایل‌های سبز(پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه) و فایل‌های قرمز(از میانگین قیمت منطقه بالاتر) از فایل‌های مشکی(در محدوده میانگین قیمت منطقه) افزایش یافته است.

در محله جنت‌آباد مرکزی، واحدی 65 متری و 20 سال ساخت، 6 میلیارد تومان و واحدی دیگر با 109 مترمربع زیربنا و 5 سال عمربنا، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 در محله جنت‌آباد جنوبی، برای آپارتمانی 80 متری و 4 سال ساخت، 9 میلیارد و 173 میلیون تومان و برای آپارتمانی 100 متری و 17 سال ساخت، 10 میلیارد تومان تعیین شده است.

در جنت‌آباد شمالی، واحدی 88 متری و 8 سال ساخت، 9 میلیارد و 650 میلیون تومان و واحدی 76 متری و 18 سال ساخت، 6 میلیارد و 430 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ