شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 45883
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایران متافو، میزبان صنایع فلزی ایران بسته هستند

ایران متافو، میزبان صنایع فلزی ایران

ایران متافو، میزبان صنایع فلزی ایران
هجده دوره است که نمایشگاه ایران متافو با هدف ایجاد بستری برای به اشتراک‌گذاری تخصص و علم صنعتگران برگزار می‌شود. این رویداد، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های ایران است که میزبان صنایع فولادی و مشتقات آن است. تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان با حضور در این نمایشگاه، ضمن آشنایی با فعالان این صنعت، از خدمات و علم و فناوری روز یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شهر بورس، شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت، به عنوان یکی از تامین‌کنندگان مطرح صنعت فولاد در هجدهمین دوره ایران متافو میزبان شما است. آیرومارت در ایران متافو با طرح‌های استثنائی، بازی‌های مهیج همراه با جایزه و امکان دریافت مشاوره، در کنارتان خواهد بود. اخبار متافو 1400 و آیرومارت در ایران متافو را از اینستاگرام آیرومارت دنبال کنید.

آنچه آیرومارت برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد!

شرکت بازرگانی آیرومارت، یکی از فعالان حوزه فولاد به شمار می‌رود که اعتبار خود را از تجربه سال‌ها فعالیت در بازار آهن آلات کسب کرده است. این مجموعه سبدی گسترده از مقاطع فولادی در انواع و سایزهای مختلف ارائه می‌کند. کارشناسان فنی و متخصصان آیرومارت، با آگاهی از بازار فولاد و شناخت مقاطع فولادی و صنایع مصرف‌کننده، به مشریان کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند.

از سوی دیگر، آیرومارت در نمایشگاه متافو 1400 شرایط استثنایی را برای خرید مقاطع فولادی ایجاد کرده است. در “طرح بورسی” آیرومارت، مصرف‌کننده قادر است با انعقاد قراردادی، مقاطع فولادی 15 برند معتبر از سراسر ایران را به قیمت پایه بورس تهیه نماید. در این طرح، آیرومارت شرایطی استثنائی برای پرداخت ایجاد می‌کند.

همچنین، مشتریان می‌توانند با اعتبار خود خرید کنند! در بازار، اعتماد و اعتبار دو طرف، حرف اول را می‌زند. بسیاری خریداران ممکن است با داشتن تجربیاتی ناخوشایند در خصوص مغایرت کمیت و کیفیت کالای دریافتی با آن‌چه درخواست کرده‌اند، نسبت به معامله بی‌اعتماد باشند. تامین‌کنندگان نیز عموما در خصوص دریافت وجه در موعد مقرر، با مشکل روبرو می‌شوند.

با امکان معامله با اعتبار اسنادی، ریسک معامله برای طرفین کاهش می‌یابد و می‌توان از مدارک و اصالت آن‌ها مطمئن شد. ضمن اینکه بانک به خریدار اطمینان می‌دهد که کالای دریافتی کیفیت، مقدار و مشخصاتی مطابق با خواسته وی دارد. آیرومارت، با توجه به آن‌چه در قرارداد تعیین شده است، تمامی مقاطع فولادی را از نظر کمیت و کیفیت تحت بازرسی کامل قرار می‌دهد.

ایران متافو میزبان صنایع فلزی ایران

حضور آیرومارت در متافو تهران 1400

آیرومارت در هجدهمین دوره نمایشگاه ایران متافو در کنار تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و دیگر تامین‌کنندگان حضور یافته است. این مجموعه، تا روز 17 آذر ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن 41 و غرفه B1 میزبان شما خواهد بود. جهت دسترسی به نمایشگاه می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:

ایستگاه مترو تجریش
ایسنتگاه مترو حقانی
BRT ایستگاه نمایشگاه

سبدی کامل از مقاطع فولادی در آیرومارت

بازرگانی فولاد آیرومارت، مقاطع مختلف فولاد و استیل را از تمامی برندهای معتبر تامین می‌کند:

ورق گرم

ورق ST37، ورق ST52، ورق A516، ورق A283، ورق ضد سایش، ورق اسید شویی، ورق سیاه صنعتی برشی، ورق آجدار

ورق سرد

ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، عرشه فولادی، ورق قلع اندود

میلگرد

میلگرد ساده، میلگرد آجدار، میلگرد کلاف، میلگرد حرارتی

تیرآهن و هاش

تیرآهن بال نیم پهن، هاش سبک و سنگین، تیرآهن CPE

نبشی، ناودانی و سپری
پروفیل

پروفیل ساختمانی، پروفیل صنعتی، پروفیل مبلی

انواع لوله

لوله بدون درز (لوله مانیسمان، لوله نفت و گاز، آتشخوار و گوشت‌دار)

لوله درزدار (لوله درز مستقیم، تست آب و گاز، گالوانیزه، درز مخفی، جدار چاه و اسپیرال)

اتصالات

فلنج و اتصالات لوله و شیرآلات

مقاطع استیل

انواع ورق و پروفیل استیل دکوراتیو و صنعتی، میلگرد استیل، ناودانی استیل، لوله صنعتی استیل، دکوراتیو

فلزات رنگی (مقاطع تخت و طویل)

آلومینیوم، فسفر برنز، مس، برنج

متافو ایران، تاریخچه و اهداف

صنعتگران حوزه فولاد، به عنوان یکی از اعضای مهم نمایشگاه ایران متافو شناخته می‌شوند. صنعت فولاد در سراسر جهان شناخته شده است. به‌طوری که این صنعت در سال 2020، جایگاه دهمین تولیدکننده فولاد خام دنیا را از آن ایران کرد. نمایشگاه متافو تهران، با علم به اهمیت صنعت فولاد، تجهیزات و دیگر صنایع فلزی برگزار می‌شود.

صنایع زنجیره فولاد، در این نمایشگاه حضور دارند و نقش مهم آن را به تصویر می‌کشند. زنجیره فولاد از معدن آغاز شده و به تولید فولاد ختم می‌شود. سنگ آهن پس از تغلیظ و تبدیل شدن به کنسانتره، گندله، شمش و در نهایت مقاطع فولادی به دست یکی از صنایع وابسته خود می‌رسد.

برای رشد هر چه بیشتر صنعت فولاد ایران در جهان، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ایران متافو، به منظور دستیابی به اهداف زیر با یکدیگر به تعامل می‌پردازند:

توسعه پروژه‌های اکتشاف و تولید
ارتقا سطح کیفی محصولات معدنی و مقاطع فولادی
دست‌یابی به بهترین کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی
افزایش توان داخلی برای مهندسی‌سازی و تولید مقاطع فولادی و …

بدین منظور، نمایشگاه ایران متافو از سال 1377 با حضور 81 شرکت‌کننده از ایران و کشورهای دیگر در حال برگزاری است. در بهمن ماه سال گذشته، این نمایشگاه با مشارکت جمعا 193 شرکت از ایران و 8 کشور دیگر، میزبان مخاطبین و فعالان صنایع وابسته بود.

در این نمایشگاه نه تنها صنعتگران داخلی به تعامل می‌پردازند، بلکه فناوری و توانمندی‌های ایران در صنعت فولاد در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته شده و بعضا قراردادهای خارجی منعقد می‌شوند.

شرکت‌کنندگان ایران متافو

صنایع مختلف شرکت‌کننده در نمایشگاه ایران متافو، در یکی از حوزه‌های زیر فعالیت دارند:

آهن و فولاد
ریخته‌گری، قالب‌ سازی، آهنگری و ماشین کاری
فلزات غیر آهنی
معدن و صنایع معدنی
نسوزها و سرامیک‌های صنعتی
کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی
پروژه‌های صنعت و معدن

خرید فولاد از بازرگانی آیرومارت

آیرومارت، تامین‌کننده برتر مقاطع فولادی از برندهای معتبر سراسر کشور است که انواع مقاطع در سایزهای مختلف را عرضه می‌دارد. این مجموعه ضمن ارائه مقاطع فولاد با بهترین قیمت بازار، خدماتی چون برشکاری، جوشکاری، خمکاری و … عرضه می‌دارد. عرضه سرتیفیکیت معتبر، یکی دیگر از مزایای خرید از آیرومارت است. با استعلام قیمت روز مقاطع فولادی از آیرومارت و داشتن مشاوره‌های تخصصی با کارشناسان این مجموعه، از طریق شماره تلفن 02145306 بهترین خرید را تجربه کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان