تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 147821

ایران خودرو از دو جانشین جدید برای پژو پارس رونمایی کرد

ایران خودرو از دو جانشین جدید برای پژو پارس رونمایی کرد
ایران خودرو در دور تازه جایگزینی محصول، برای متقاضیان پژو پارس دو محصول جدید را معرفی کرده است.

به گزارش شهر بورس، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3 و سورن بنزینی با موتور EF7 دو محصول جدید جایگزین پژو پارس هستند. ایران خودرویی‌ها در اطلاعیه اعلام کردند متقاضیانی که سال گذشته برای در اختیار گرفتن پژو پارس نام نویسی کردند و قرار بود خودروی مورد نظر خود را در زمستان سال جاری دریافت کنند اما به دلیل توقف تولید پژو پارس این امکان از آنها سلب شد؛ ‌می‌توانند از میان پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3 و سورن بنزینی با موتور EF7 یکی را به صورت پیش فروش در اختیار بگیرند.

پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU3 در اولین طرح فروش گسترده ایران خودرو بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اولین عرضه خود را تجربه کرد. ایران خودرویی‌ها سال گذشته این محصول را برای مدت کوتاهی عرضه کردند. پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3 ترکیبی از پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ محسوب ‌می‌شود. بدنه پژو ۲۰۷ و موتور پژو ۲۰۶ تیپ دو ایده‌ای بود که مدیران تولید ایران خودرو را به تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU3 رساند.

ایران خودرو بعد از تکلیف به ارتقای استانداردهای محصولاتش، افزایش استانداردهای پژو ۲۰۷ با موتور TU3 را نیز در دستور کار قرار داد تا این خودرو به عنوان ارزان‌ترین محصول سواری آبی‌های جاده مخصوص در جدیدترین طرح فروش این خودروساز در شهریور سال جاری حاضر شود.

سورن بنزینی با موتور EF7 نیز در لیست خودروهای ارتقا یافته قرار داشت. به گزارش اقتصادنیوز، متقاضیان پژو پارس که پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3 را انتخاب ‌می‌کنند باید مبلغی حول و حوش ۲۲۹ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی‌ها واریز کنند. سورن بنزینی با موتور EF7 نیز در دسترس ‌ثبت‌نام کنندگان پژو پارس قرار دارد. مبلغ پیش پرداخت این خودرو نیز حدود ۲۴۰ میلیون تومان است.

مدیران فروش ایران خودرو هر دو محصول جایگزین پژو پارس را بهمن سال جاری برای متقاضیان فاکتور ‌می‌کنند. براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، به نظر ‌می‌رسد آبی‌های جاده مخصوص در دور جدید عرضه محصولات خود حساب ویژه‌ای روی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3 و همچنین سورن بنزینی با موتور EF7 باز کرده‌اند.

خبر مرتبط
متقاضیان پژو 207 بخوانند / ایران خودرو فراخوان داد
متقاضیان پژو 207 بخوانند / ایران خودرو فراخوان داد

ایران‌خودرو فراخوان متقاضیان پژو 207 با موعد تحویل تابستان 1403 را اعلام کرد.

پیش از این آبی‌های جاده مخصوص دو محصول پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU5 و همچنین سورن پلاس بنرینی با موتور XU7P را به عنوان جایگزین‌های پژو پارس مدنظر داشتند. به گزارش اقتصادنیوز، پیش بینی ‌می‌شود با توجه به پُر شدن ظرفیت تولید پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU5 و همچنین سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P، ایران خودرویی‌ها برای پاسخگویی به ‌ثبت‌نام کنندگان پژو پارس ظرفیت پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU3 و همچنین سورن بنزینی با موتور EF7 را مدنظر دهند.

باید منتظر ماند و دید متقاضیان پژو پارس از دو خودروی جدید جایگزین شده برای خودروی محبوب خود چه استقبالی ‌می‌کنند.

منبع: اقتصادنیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ