تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 136511

ایران خودرو از برنامه ویژه خود برای متقاضیان پژو پارس رونمایی کرد

ایران خودرو از برنامه ویژه خود برای متقاضیان پژو پارس رونمایی کرد
آبی های جاده مخصوص از برنامه خود برای دوران پسا پژو پارس رونمایی کردند.

به گزارش شهر بورس، بالاخره زمان تولید و عرضه پژو پارس به پایان رسید تا ایران خودرویی ها طی اطلاعیه از برنامه خود برای دوران بعد از پژو پارس رونمایی کنند.

آن طور که اطلاعیه خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص نشان می دهد؛‌ قرار است تارا v1 پلاس، رانا پلاس (ارتقا یافته)، سورن پلاس با موتور XU7P و پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) به عنوان محصولات جایگزین در دسترس مشتریان پژو پارس قرار گیرند. براساس پیگیری های اقتصادنیوز، ایران خودرویی ها به دنبال این هستند تا با ایجاد تنوع در سبد محصولاتی خودروهای جایگزین خانواده پژو پارس به نوعی دل ثبت نام کنندگان برای انواع پژو پارس در دور اول فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه فروش را به دست بیاورند.

آبی های جاده مخصوص در اولین گام برای صلح با متقاضیان پژو پارس که موعد تحویل خودروی مورد نظر آنها بهار 1403 تعیین شده به آنها اعلام کردند که می توانند خودروهای جایگزین را به صورت نقدی با تحویل 90 روزه یا پیش فروش با موعد تحویل آبان تا اسفند 1403 تحویل بگیرند.

سبد محصولاتی جایگزین پژو پارس که به صورت 90 روزه واگذار می شوند سه خودرو را در خود جای داده است و سبد محصولاتی که قرار است به صورت پیش فروش جایگزین محصول محبوب این خودروساز شود چهار خودرو را در خود جای داده است. مدیران ایران خودرو تارا v1 پلاس، رانا پلاس (ارتقا یافته) و سورن پلاس با موتور XU7P را به صورت نقدی و تحویل 90 روزه را به متقاضیان واگذار می کنند.

امتیاز ویژه برای متقاضیان سورن پلاس

متقاضیانی که سورن پلاس با موتور XU7P را انتخاب می کنند از یک امتیاز ویژه بهره می برند و می توانند از 15 میلیون تومان تخفیف استفاده کنند. تارا V1 پلاس با قیمت حدود 587 میلیون تومان عرضه می شود. رانا پلاس نیز با قیمتی حول و حوش 457 میلیون تومان فروخته می شود. متقاضیان پژو پارس که سورن پلاس با موتور XU7P را انتخاب می کنند می توانند این خودروی جایگزین را با قیمت نزدیک به 465 میلیون تومان، به مراه 15 میلیون تومان تخفیف خریداری کنند.

خبر مرتبط
سهم ایران در تولید جهانی خودرو!
سهم ایران در تولید جهانی خودرو!

ایران با سهمی 1.112 درصدی در تولید جهانی خودرو، در رتبه 24ام تولید خودروهای تجاری قرار دارد.

اما اگر متقاضیان پژو پارس قصد دارند خودروهای جایگزین این محصول محبوب را به صورت پیش فروش در اختیار بگیرند می توانند علاوه بر سه خودرویی که به صورت نقدی عرضه می شوند، پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) را نیز انتخاب کنند. براساس پیگیری ها،‌ تارا V1 پلاس با پیش پرداخت حدود 292 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است. تارا V1 پلاس بهمن 1403 واگذار می شود. 

رانا پلاس (ارتقا یافته) با پیش پرداختی حول و حوش 228 میلیون تومان و 700 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. رانا پلاس (ارتقا یافته) آبان 1403 به متقاضیان پژو پارس واگذار می شود. بنابراین رانا علاوه بر اینکه کمترین پیش پرداخت را نیاز دارد از مابقی محصولات جایگزین نیز زودتر به دست مشتریان پژو پارس می رسد.

سورن پلاس با موتور XU7P نیز با پیش پرداختی نزدیک به 232 میلیون و 500 هزار تومان به ثبت نام کنندگان پژو پارس واگذار می شود. سورن پلاس همانند تارا v1 پلاس در بهمن سال جاری برای متقاضیان فاکتور خواهد شد. به گزارش اقتصادنیوز،‌ پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) که متقاضیان خاص خود را دارد نیز با پیش پرداختی بیش از 252 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان انواع پژو پارس قرار گرفته است. اما پژو 207 با گیربکس دستی (ارتقا یافته) اسفند امسال به متقاضیان واگذار می شود.

عرضه چهار محصول به عنوان جایگزین های پژو پارس ایده ای است که مدیران ایران خودرو امیدوارند جواب دهد تا آنها بتوانند دل ثبت نام کنندگان پژو پارس را به دست بیاورند. پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز نشان می دهد که هنوز مشخص نیست کدام خودروی جایگزین گوی سبقت را از بقیه محصولات عرضه شده می رباید و خود را به عنوان محصول محبوب متقاضیان پژو پارس معرفی می کند؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ