تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145478

اگر می‌خواهید سکه بخرید بخوانید / پیش‌بینی مهم از بازار طلا

اگر می‌خواهید سکه بخرید بخوانید / پیش‌بینی مهم از بازار طلا
با کاهش حباب طلا و سکه به کمترین میزان، تحلیلگران معتقدند که احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها به حداقل رسیده است. آیا زمان مناسب برای خرید فرارسیده است؟

به گزارش شهر بورس، حباب طلا و سکه به کمترین میزان خود رسیده است و این وضعیت باعث شده تحلیلگران بر این باور باشند که احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها کم‌رنگ شده است. از آنجا که میزان حباب کنونی برای خریداران جذاب است، احتمال ورود خریداران جدید به بازار افزایش یافته و این می‌تواند به تثبیت یا حتی افزایش قیمت‌ها منجر شود.

پیش‌بینی قیمت سکه

تحلیلگران بازار معتقدند که در صورت ورود خریداران جدید به بازار، احتمال افزایش قیمت سکه تا ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان وجود دارد. همچنین محدوده حمایتی قیمت سکه در حدود ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد که اگر شکسته شود، احتمال افت قیمت به کانال‌های پایین‌تر وجود خواهد داشت.

عوامل تأثیرگذار بر بازار

به عقیده کارشناسان، تنها یک کاهش شدید در قیمت جهانی طلا می‌تواند بازار سکه را تحت تأثیر قرار داده و موجب افت قیمت‌ها شود. در غیر این صورت، کاهش حباب طلا و سکه احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها را محدود کرده است.

وضعیت طلای آبشده

در بازار طلای آبشده نیز وضعیت مشابهی مشاهده می‌شود. محدوده حمایتی طلای آبشده در ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان قرار دارد و بعید است که با کاهش قیمت‌های نقدی، قیمت طلای آبشده به این سطح نزدیک شود. مرز مقاومت طلای آبشده در ۱۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قرار دارد و در صورت تثبیت قیمت در این محدوده، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات