تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 132073

اولین شماره ماهنامه اقتصادی عصر تجارت منتشر شد

اولین شماره ماهنامه اقتصادی عصر تجارت منتشر شد
اولین شماره ماهنامه اقتصادی "عصر تجارت" با عنوان اصلی «365 روز پس از رسوایی»، منتشر شد.

به گزارش شهر بورس، نخستین شماره ماهنامه اقتصادی «عصر تجارت» با عنوان اصلی «365 روز پس از رسوایی»، به مدیرمسئولی امیر توپچی پور و سردبیری امیر ملک‌زاده اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر شد.

تصمیمات جزیره‌ای در اقتصاد ایران، مروری بر مالیات ستانی دولت در سال 1403، وضعیت بازار سرمایه 365 روز پس از رسوایی، گفت‌وگوهای اختصاصی با مشاور وزیر اقتصاد، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مدیرعامل بانک مسکن، استاندار قزوین و نگاهی به وضعیت بنیادی شرکت فولاد مبارکه بخشی از مطالب نخستین شماره ماهنامه اقتصادی عصر تجارت است.

"عصر تجارت" با عنوان اصلی «365 روز پس از رسوایی»
این نشریه با پوشش گسترده‌ای از موضوعات اقتصادی از جمله بورس، بانک، بیمه، بازار خودرو و مسکن، سعی دارد تا به‌عنوان منبعی معتبر و قابل‌اعتماد برای تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران عمل کند.

ماهنامه “عصر تجارت” به‌عنوان یک رسانه مکتوب، بازوی تحلیلی پایگاه خبری شهر بورس خواهد بود و هدف اصلی آن ارتقای آگاهی و درک سرمایه‌گذاران از پیچیدگی‌های اقتصادی و کمک به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه است.

این ماهنامه علاوه بر نسخه چاپی، محتوای خود را به‌صورت آنلاین نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت عصر تجارت مراجعه کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این ماهنامه، می‌توانید به وب‌سایت “عصر تجارت” مراجعه کنید یا با شماره تماس‌های درج‌شده در سایت، ارتباط برقرار کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات