تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر : 137274

عبدالعلی‌زاده:

انقلابی؛ پزشکیان است/ شخصیت ایرانی رنگین‌کمان اقوام است

انقلابی؛ پزشکیان است/ شخصیت ایرانی رنگین‌کمان اقوام است
رئیس ستاد انتخابات «مسعود پزشکیان» گفت: انقلابی ما هستیم، انقلابی پرشکیان است که برادرش در جبهه شهید شد. خودش هم در جبهه به کار درمان مشغول بود و جنگید. انقلاب برای همه است، اما آن ها با پررویی انقلاب را مصادره می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، در پی اعلام نتایج نهایی انتخابات و راه یافتن مسعود پزشکیان به مرحله دوم، نشست خبری علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شامگاه امروز (شنبه) در خبرگزاری ایرنا برگزار شد و او به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

علی عبدلعلی‌زاده رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: سابقه اجرایی یکی از مهمترین ویژگی‌های رییس جمهور است که آقای جلیلی این ویژگی را ندارند.

رئس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان با بیان اینکه پزشکیان بعد از چهار سال پس از ورود به جبهه اصلاحات ه واسطه فعالیتی که داشت به عنوان وزیر بهداشت انتخاب شد، گفت: پزشکیان یکی از گزینه‌های اجرایی‌ است که از زمان دانشجویی فعالیت داشته است. پزشکیان نشان داده است چگونه می‌توان بدون بودجه دولتی و با کمک روستاییان خانه‌‌های بهداشت را ساخت و به رتبه اول کشوری رسید.

وی با اشاره به اینکه یک طرف قطعنامه‌ها و تحریم‌هایی که علیه ایران صادر شد، آقای جلیلی است، بیان کرد: مردم باید بدانند برای انتخاب پزشکیان یا جلیلی، کدام‌یک توان اجرایی بهتری دارند و او را انتخاب کنند. یک نفر مانند پزشکیان که فعالیت خود را از بهداشت شروع کرده بهتر است یا یکی مثل جلیلی که هیچ کارنامه اجرایی جز نشستن در شوراها ندارد. دیدگاه های کاندید ها مهم است. یک طرف در جهان زیستن و یک طرف در تحریم و انزوا زیستن.

خبر مرتبط
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران از طرف کلیه مردم ایران با ایجاد کارزاری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا به موضوع نامزد‌های پوششی و صوری ورود کند.

نشست خبری عبدالعلیزاده

رییس ستاد پزشکیان خاطرنشان کرد: یک نفر که مریضی سختی نداشته و به کوچه پس کوچه‌های ناصر خسرو برای تهیه دارو نرفته است، نمی‌تواند درد آن کسی که این مشکل را دارد احساس کند. آن هم دارو‌های تاریخ گذشته که با قیمت بسیار بالا می‌فروشند. مردم بدانند چه کسی را انتخاب می‌کنند. این وظیفه رسانه‌ها است که به مردم بگویند چرا باید کسی انتخاب شود که به عنوان پزشک و یک متخصص اجرایی در بخش درمان فعالیت اجرایی داشته است. یک جراح ممتاز کشور آمده و می‌خواهد برای مردم رفاه ایجاد کند.

نشست خبری ستاد پزشکیان

عبدلعلی زاده درباره وعده نامزدهای دیگر گفت: یک نفر گفته در مقابل درب خانه‌ها گوشت تحویل می دهیم؛ این وعده ها شرم آور است. همان گوشت را با قیمت مناسب عرضه کنید، نیازی نیست درب خانه گوشت تحویل دهید. کومونیست ها هم این کار را نکردند.

وی اضافه کرد: با پررویی کار را به جایی رسانده‌اند که لفظ انقلابی و جبهه انقلاب را انحصاری می‌کنند. انقلابی ما هستیم، انقلابی پرشکیان است که برادرش در جبهه شهید شد. خودش هم در جبهه به کار درمان مشغول بود و جنگید. انقلاب برای همه است، اما آن ها با پررویی انقلاب را مصادره می‌کنند. مردم باید ببینند به چه کسی با چه جهان‌بینی‌ای رای می‌دهند. آن ها‌حتی در زندگی مردم دخالت می‌کنند.

نشست خبری ستاد مسعود پزشکیان

رییس ستاد پزشکیان خاطرنشان کرد: ما واژه‌ها را از واقعیت منحرف می‌کنیم و یکی از آن ها بحث اقوام و ایرانی بودن است. قوم ایرانی در دنیا ایرانی نامیده می‌شود. وقتی پاسپورت ارائه دهیم می‌گویند ایرانی نمی‌گویند قوم ترک یا کرد. شخصیت ایرانی رنگین کمان قومیت‌های مختلف ایرانی است و همه اقوام در فرآیند شخصیت ایرانی نقش دارند.

عبدلعلی زاده ادامه داد: برای من ناراحت کنننده است که بگویم در حقیقت هزینه کردن بیشتر، می‌تواند برای کسب رای تاثیر بگذارد. در بین رقبا با وسواسی که پزشکیان و بنده داریم کمترین هزینه را در بین نامزد‌های انتخابات انجام دادیم. کسی آمده که می‌گوید از خبرنگار و آزادی مطبوعات دفاع می‌کنم. ما می‌توانیم با کشف و آزادی خبرنگاران با فساد برخورد کنیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ