تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 103254

انجمن جوانان کارآفرین آذربایجان شرقی دومین تور بازدید خود را برگزار کرد

انجمن جوانان کارآفرین آذربایجان شرقی دومین تور بازدید خود را برگزار کرد
دومین تور بازدید هیات مدیره و اعضای انجمن جوانان کارآفرین آذربایجان شرقی روز گذشته با حضور اعضا در شرکت موتورسازان برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، دومین تور بازدید اعضای انجمن جوانان کارآفرین روز گذشته (یکشنبه) با حضور هیات مدیره و بیش از 40 نفر از اعضای این انجمن از شرکت موتورسازان تراکتورسازی برگزار شد.

طی این تورها، دوره‌های آموزشی به صورت عملی برای اعضای انجمن برگزار می‌شود و مهندسان شرکت‌ها ضمن آشنایی با تجهیزات و دستگاه‌ها، سوالات خود را پیرامون تولیدات و محصولات شرکت نیز مطرح می‌کنند.

انجمن جوانان کارآفرین استان در تلاش است تا در راستای افزایش بار علمی اعضای انجمن از لحاظ تجربه، قدم‌هایی بردارد. استفاده از تجربه دیرینه صنعت استان آذربایجان شرقی جهت ایجاد زمینه فعالیت هرچه بیشتر برای جوانان کارآفرین و همگام‌سازی آنها با تکنولوژی روز دنیا دیگر هدف این بازدیدهاست.


بیشتر بخوانید:شرایط دریافت وام با کارمزد 2 درصد اعلام شد


تورهای بازدید به صورت سلسله وار از واحدهای تولید ادامه خواهد داشت و صنایع مختلف از جمله صنایع فلزی، صنایع غذایی، خدماتی و بازرگانی در فهرست بازدیدها قرار دارند.

شرکت صبح پارلار نخستین مقصد تورهای انجمن جوانان کارآفرین بود که از نتایج آن می‌توان به عقد قرارداد برخی از اعضا با شرکت در زمینه های مختلف اشاره کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات