تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 142608

امیدواری 51 درصدی مردم به بهبود معیشت توسط پزشکیان

امیدواری 51 درصدی مردم به بهبود معیشت توسط پزشکیان
طبق یک نظرسنجی، بیش از نیمی از مردم نسبت به بهبود وضعیت معیشت توسط پزشکیان امیدوارند و معتقدند او می‌تواند تورم را مهار کند.

به گزارش شهر بورس، نتایج یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که 51 درصد از مردم نسبت به بهبود وضعیت معیشت توسط رئیس‌جمهور جدید، پزشکیان، امید زیادی دارند. بر اساس این نظرسنجی که توسط مرکز افکارسنجی سرمایه انجام شده است، از شرکت‌کنندگان پرسیده شد که تا چه حد معتقدند رئیس‌جمهور جدید می‌تواند وضعیت معیشت مردم را بهبود بخشد.

بر اساس این نظرسنجی، 35.1 درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که رئیس‌جمهور به میزان زیادی در بهبود وضعیت معیشت موفق خواهد بود و 15.8 درصد نیز باور دارند که او به میزان بسیار زیادی در این زمینه موفق عمل خواهد کرد. به عبارتی دیگر، 50.9 درصد از مردم امیدوارند که پزشکیان بتواند با مهار تورم و بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت مردم را بهبود ببخشد.

در مقابل، 17.9 درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که رئیس‌جمهور جدید تنها به میزان کمی توانایی بهبود وضعیت معیشت را خواهد داشت و 27.4 درصد نیز معتقدند که او به میزان کمی در این زمینه موفق خواهد بود. علاوه بر این، 3.7 درصد از شرکت‌کنندگان هیچ نظری در این مورد نداشتند و 0.1 درصد به این سوال پاسخ ندادند.

این نظرسنجی در تیرماه امسال و پس از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از بیش از یک هزار نفر از شهروندان سراسر کشور انجام شد.

خبر مرتبط
واکنش رئیس جمهور به شهادت سید حسن نصرالله
واکنش رئیس جمهور به شهادت سید حسن نصرالله

رئیس جمهور گفت: شهادت شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت و در رأس آنها سید حسن نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات