صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 46163
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امکان بازگشت بازار وجود دارد بسته هستند

یادداشت/

امکان بازگشت بازار وجود دارد

امکان بازگشت بازار وجود دارد

یک هفته کاری دیگر و باز هم زیان برای سهامداری که صبر کرد و چیزی جز ضرر عایدش نشد. اما این هفته هفته ای متفاوت نسبت به ادوار و هفته های گذشته است به این دلیل که متاسفانه در این هفته حمایت 1/320/000 واحد را از دست دادیم و آخرین ناحیه حمایت و کورسوی امید سهامداران محدوده شاخص کل بین 1/260/000 تا 1/200/000 واحد است.

به گزارش شهر بورس، با توجه به قیمت هایی که در حال حاضر در بازار،  بسیاری از نماد های بنیادی و ارزنده بازار در حال دست به دست شدن و داد و ستد است،پیشنهاد می کنم که تا 1/260/000 واحد هم صبر پیشه کنید و آخرین امید سهامداران ناحیه 1/260/000 واحد است به این دلیل که از نظر تکنیکال کف کانال نزولی خواهد بود و این کف کانال نزولی یک حمایت استاتیک پوشش می دهد و می تواند به نوعی ناحیه بازگشت بازار باشد و می توان گفت امکان بازگشت بازار وجود دارد.

نگرانی اهالی بازار از واکنش منفی بازار به اخبار

متاسفانه با توجه به اخباری که از بودجه سال ۱۴۰۱ منتشر شد و ابهامات بسیار زیادی که در این حوزه وجود دارد نگرانی های اهالی بازار سرمایه بیش از پیش شده و بازار واکنش منفی به بازار 1401 داد. اما می توانیم با توجه به شرایط کنونی امیدوار باشیم به روندی که می تواند در همین نواحی به اتمام برسد.

امکان بازگشت بازار وجود دارد، مراقب دارایی های ارزشمندتان باشید

ققنوس همیشه از خاکستر برخواسته و معمولا در ناامیدی مطلق سهامداران، بازار برمی گردد و اما کار بسیار سختی است، به این دلیل که اطلاعات خوبی را از روی تابلو بازار نمی توانیم برداریم و دائما خروج پول داریم. در سه روز گذشته حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان خروج نقدینگی از بازار داشته ایم و بازار کاملا به متولیان این امر بی اعتماد است و در رفتار آنها کاملا مشهود است و بازار های موازی دیگر مقصد پول های سرگردان بازار بورس است.

یادداشت از حسین مرید سادات

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان