تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 153396

امشب آخرین فرصت واریز وجه برای حراج بیستم سکه طلا

امشب آخرین فرصت واریز وجه برای حراج بیستم سکه طلا
خریداران سکه‌های حراجی باید تا ساعت 23 امشب وجه خود را واریز کنند؛ حراج بیستم سکه طلا فردا از طریق سامانه معاملات برگزار می‌شود.

به گزارش شهر بورس، خریداران سکه‌های حراجی باید توجه داشته باشند که مهلت واریز وجه برای شرکت در بیستمین حراج سکه طلا تا ساعت 23 امشب به پایان می‌رسد. این حراج که فردا دوشنبه 16 مهرماه 1403 برگزار خواهد شد، شامل عرضه انواع سکه‌های بهار آزادی، از جمله تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه، از ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است. معاملات از طریق سامانه market.ice.ir انجام می‌شود و مهلت واریز وجه از ساعت 12 روز شنبه 14 مهر آغاز شده و تا ساعت 23 امروز، یکشنبه 15 مهرماه، ادامه دارد. پس از این بازه زمانی، امکان واریز وجه و شرکت در حراج دیگر فراهم نیست.

شرایط و زمان‌بندی شرکت در حراج

متقاضیان تنها تا ساعت 23 امشب فرصت دارند وجه لازم برای شرکت در حراج سکه را واریز کنند. امکان واریز وجه در روز حراج وجود ندارد، بنابراین شرکت‌کنندگان باید از قبل اقدام به واریز وجه نمایند تا بتوانند در حراج شرکت کنند. بسته به نوع سکه مورد تقاضا، متقاضیان باید وجه مربوطه را در بازه زمانی مشخص شده واریز کنند.

عملکرد حراج‌های قبلی سکه

از تاریخ 13 اسفندماه 1402 تا به امروز، 19 حراج سکه طلا از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است. طی این حراج‌ها در مجموع 335 هزار و 145 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده که سهم هر نوع سکه به شرح زیر است:

نوع سکه تعداد تخصیص داده‌شده
ربع سکه 181,057 قطعه
نیم سکه 58,093 قطعه
تمام سکه 95,995 قطعه

حضور در حراج بیستم و حراج‌های آینده

شرکت در حراج‌های گذشته هیچ منعی برای حضور در حراج بیستم ندارد. بنابراین افرادی که در حراج‌های قبلی شرکت کرده‌اند، می‌توانند همچنان در حراج‌های آینده نیز حضور داشته باشند. برای شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، متقاضیان می‌توانند 7 روز هفته و 24 ساعته از طریق سامانه به آدرس اینترنتی market.ice.ir ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

خبر مرتبط
پیش‌بینی وضعیت بازار طلا و بورس؛ قیمت طلا به مانعی تکنیکال برخورد
پیش‌بینی وضعیت بازار طلا و بورس؛ قیمت طلا به مانعی تکنیکال برخورد

فزایش تنش‌های سیاسی در هفته‌های اخیر باعث نوسانات قابل توجهی در بازارهای جهانی طلا و بورس شده و سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌های امن‌تری هستند.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات