تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۰
زمان مطالعه: 11 دقیقه
کد خبر : 130367

امداد خودرو تبریز مکانیک سیار

امداد خودرو تبریز مکانیک سیار
برای هر کسی ممکن است پیش بیاید که وسط جاده، خودرو دیگر راه نرود یا جوش بیاورد و هر مشکل دیگری برای آن ایجاد شود. در این شرایط، امن‌ترین، مطمئن‌ترین و به‌صرفه‌ترین کار این است که با امداد خودرو یا مکانیک‌های سیار تماس بگیرید.

به گزارش شهر بورس، برای هر کسی ممکن است پیش بیاید که وسط جاده، خودرو دیگر راه نرود یا جوش بیاورد و هر مشکل دیگری برای آن ایجاد شود. در این شرایط، امن‌ترین، مطمئن‌ترین و به‌صرفه‌ترین کار این است که با امداد خودرو یا مکانیک‌های سیار تماس بگیرید. خدمات امداد خودرو تبریز مکانیک سیار این وظیفه را دارد که شما را از بلاتکلیفی در کنار جاده نجات دهد و کمک کند مشکل خودروی خود را پیدا کنید. با استفاده از خدمات امدادگران مکانیک سیار تبریز مطمئن خواهید بود که تمام تکنسین‌ها و کارکنان تلاش خواهند کرد تا شما بتوانید مسیرتان را ادامه دهید. از راه‌اندازی باتری شارژ شده گرفته تا بکسل خودرو، تعمیر قطعات و تعویض لاستیک پنچر شده، همگی توسط امدادگران حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه‌ها انجام خواهند گرفت. البته، خدمات امدادخودرو تبریز مکانیک سیار به اینجا ختم نمی‌شود!

خدمات مجموعه امداد خودرو تبریز مکانیک سیار

خدمات امداد خودروی تبریز برای مواقع خرابی خودروهای شما طراحی شده‌اند. این خدمات به‌ویژه در زمان‌هایی که در حال سفر با خودروی شخصی هستید یا باید به‌موقع به محل کار خود برسید، بسیار ضروری هستند.

ازجمله سرویس‌هایی که توسط امداد خودرو تبریز مکانیک سیار رضا مکانیک ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر است.

  • خدمات امداد خودرو آزادراه زنجان تبریز : این خدمات برای رساندن خودروی شما به نزدیک‌ترین تعمیرگاه ارائه می‌شوند.

  • پنچرگیری سیار: تعویض لاستیک پنچرگیری و نصب لاستیک زاپاس از دیگر سرویس‌هایی هستند که توسط مکانیک سیار تبریز ارائه می‌شوند.

  • سوخت‌رسانی سیار: اگر بنزین ماشین شما به اتمام رسیده است، در کنار جاده توقف کرده و با امدادگران تماس بگیرید.

  • تعویض روغن: در میان انواع خدمات دوره‌ای امداد خودرو، خدمات تعویض روغن نیز ارائه می‌شود.

  • تعویض قطعات در محل: امداد خودرو هشترود _ تبریز مکانیک سیار به انواع قطعات یدکی اورجینال مجهز هستند. این قطعات با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. درمقابل، برخی مراکز نامعتبر قطعات بی‌کیفیتی ارائه می‌دهند که استفاده از آن‌ها ممکن است به خودرو و سایر قطعات آسیب برسانند.

  • حمل خودرو بدون آسیب‌دیدگی: حمل خودرو توسط امدادگران خودرو در تبریز با اطمینان از آسیب نرسیدن به ماشین انجام می‌گیرند. همچنین، این کار توسط یدک‌کش‌های مناسب و افراد کارآزموده انجام می‌شود.

  • کفی خودروبر: از این سرویس برای جابجایی کامل اتومبیل با کمک جرثقیل، استفاده می‌شود.

نحوه کار امداد خودرو در تبریز چگونه است؟

طرح امداد خودرو تبریز مکانیک سیار به شما این امکان را می‌دهد که با شماره تماس امداد خودرو که در اختیار دارید، در هر زمان و مکانی که نیاز به کمک داشتید، تماس بگیرید. پس از تماس و اطلاع‌رسانی وضعیت دقیق خود و خودرو، کارشناسان امداد خودرو به‌صورت شبانه‌روزی و در اسرع وقت با کامیون‌های یدک‌کش و تجهیزات مکانیک سیار به محل شما اعزام می‌شوند و سرویس فنی اتومبیلتان را در محل حادثه انجام می‌دهند.

اگر نقص فنی یا آسیب وارد شده به خودروی‌ شما به‌دلیل تصادف، به‌صورتی باشد که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد، کارشناسان امدادخودرو تبریز با استفاده از خودروهای یدک‌‌کش یا خودروبر، خودروی شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه محل وقوع حادثه یا تعمیرگاه مورد نظر شما منتقل می‌کنند. درنهایت، هزینه سرویس حمل خودرو و قیمت امداد خودرو، براساس نوع خدماتی که استفاده کرده‌اید و مطابق با تعرفه استاندارد محاسبه می‌شود.

هزینه خدمات امداد خودرو تبریز مکانیک سیار

هزینه‌هایی که توسط امدادگران خودرو در تبریز ارائه می‌شوند، بسته به نوع خدمات و سرویسی که خودروی شما نیاز دارد، متفاوت خواهد بود. سرویس‌های امداد خودرو شامل تعمیر خودرو در محل، تعمیر خودرو در تعمیرگاه، جابجایی خودرو به مکان تعمیرگاه، تعویض باتری و تخلیه سوخت اضافی می‌شود که هزینه هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود. علاوه‌بر نوع خدمات، هر شرکت ارائه‌دهنده خدمات امداد خودرو، تعرفه خاص خود را دارد و حتی بیمه‌نامه شما نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است.

برخی از شرکت‌های خدمات خودرو، این نوع سرویس‌ها را به‌صورت رایگان یا به مبلغ بسیار کمی انجام می‌دهند؛ در حالی که ممکن است برخی امدادگران یا تعمیرکاران در ازای انجام این خدمات، هزینه بسیار بالاتری دریافت کنند. در هر صورت، بهتر است با مجموعه امداد خودرو تبریز مکانیک سیار تماس بگیرید که از بابت هزینه ارائه این خدمات، اطلاعات لازم را کسب کنید.

امداد خودرو تبریز مکانیک سیار

در چه شرایطی باید با امدادگران خودرو در تبریز تماس بگیریم؟

به‌طور کلی، زمانی که به دلایلی قادر به رانندگی با خودروی خود نیستید و نیاز به کمک فوری دارید، می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید. مواردی که ممکن است به کمک امداد خودرو نیاز داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • خرابی‌های فنی خودرو که مانع از رانندگی آن می‌شوند.

  • آسیب خودرو به‌دلیل برخورد با مانع یا تصادف که حرکت ایمن آن را غیرممکن می‌سازد.

  • بروز مشکلات در مسیر که مانع از رسیدن به مقصد می‌شوند.

اگر در تبریز هستید و نیاز به کمک امداد خودرو دارید، می‌توانید با امداد خودرو تبریز مکانیک سیار رضا مکانیک با شماره ۰۹۱۴۵۰۹۵۲۰۲ تماس بگیرید. همچنین، اگر بیمه‌نامه خودروی شما شامل خدمات کمک‌رسانی است، می‌توانید با شماره تلفن شرکت بیمه خود تماس بگیرید و از این خدمات بهره‌مند شوید.

مراحل امدادرسانی خودرو تبریز

درصورتی‌که خودروی شما با مشکل مواجه شد و نمی‌دانستید که باید چه کاری انجام دهید، به سرعت با مکانیک سیار تبریز تماس بگیرید. پروسه امدادرسانی شبانه‌روزی به‌صورت زیر انجام می‌‌گیرد:

  1. بلافاصله با امدادگران خودرو تماس بگیرید و اطلاعاتی همچون نوع و مدل خودرو، محل دقیق خود، مشکل خودرو، تعداد سرنشینان و نیاز به یدک‌کش یا مکانیک سیار را به‌طور کامل شرح دهید.

  2. بعد از تماس، نزدیک‌ترین امدادگر به محل شما اعزام خواهد شد و مدت زمان رسیدن او، به شما اعلام می‌شود.

  3. امدادگر بعد از رسیدن به محل خودرو، مشکل آن را بررسی می‌کند.

  4. درصورتی‌که امکان تعمیر در محل وجود داشته باشد، این کار صورت خواهد گرفت؛ درغیر این‌صورت، خودرو به تعمیرگاه منتقل می‌شود.

امداد خودرو تبریز مکانیک سیار

جمع‌بندی

باتوجه به این‌که شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است ماشینتان خراب شود و کنار جاده گیر بیفتید، خدمات امداد خودرو تبریز مکانیک سیار، این اطمینان‌خاطر را به شما می‌دهد تا هر زمانی که با مشکلی مواجه شدید، بدانید که امدادگران و تعمیرکاران حرفه‌ای به سرعت به شما کمک خواهند کرد. از مشکلات ساده مثل پنچرگیری لاستیک و گم شدن کلید خودرو گرفته تا اتفاقات بزرگ‌تر مثل تصادفات شدید، تیمی از تکنسین‌ها و امدادگران حرفه‌ای به محل حادثه اعزام خواهند شد؛ بنابراین، برای چنین شرایطی بهتر است که شماره امداد خودرو تبریز مکانیک سیار رضا مکانیک را همراه خود داشته باشید تا بتوانید برای تامین امنیت خودرو و خودتان، فورا با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات