تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 138236

مدیرعامل شرکت فولاد شرق خراسان در گفت‌وگو با شهر بورس

افزایش پیشرفت پروژه فولاد شرق خراسان به ۴۱ درصد طی شش ماه اخیر

افزایش پیشرفت پروژه فولاد شرق خراسان به ۴۱ درصد طی شش ماه اخیر
مدیرعامل شرکت فولاد شرق خراسان از افزایش پیشرفت پروژه زیرساختی فولاد شهر خراسان به ۴۱ درصد در شش ماه اخیر خبر داد و اعلام کرد این پروژه تا پایان سال جاری به مرحله تست سرد و گرم و راه‌اندازی خواهد رسید.

سیدمحمد رضوی، مدیرعامل شرکت فولاد شرق خراسان در گفت‌وگو با شهر بورس، در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فولاد خراسان با اعلام اینکه یکی از پروژه‌های اساسی این شرکت، پروژه فولاد شرق خراسان، پس از ده سال به ۴۱ درصد پیشرفت رسیده است، اظهار داشت: این پروژه طی ده سال گذشته کمتر از ۱۷ درصد رشد داشته است، اما با سیستم برنامه‌ریزی و حمایت‌های سهامداران، توانستیم در شش ماه اخیر پیشرفت آن را به ۴۱ درصد برسانیم.

وی افزود: تجهیزات اصلی پروژه تا ۹۰ درصد خریداری شده و در حال ساخت و ارسال به کارخانه هستند. بخشی از تجهیزات نیز به کارخانه رسیده و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است. امیدواریم با برطرف شدن مشکلات موجود، این پروژه تا پایان سال به مرحله تست سرد و گرم و راه‌اندازی برسد.

مدیرعامل فولاد شرق خراسان همچنین به برخی محدودیت‌ها اشاره کرد و گفت: بخشنامه‌های جدیدی که در زمینه تخصیص ارز صادر شده، محدودیت‌هایی برای ما ایجاد کرده است. اما با حمایت‌های سهامداران توانسته‌ایم این مشکلات را پشت سر بگذاریم و قول می‌دهیم که وضعیت پروژه‌ها تا پایان سال از حالت ۱۰ ساله خارج شده و به بهره‌برداری برسد.

خبر مرتبط
بخشنامه‌های صادراتی انگیزه صادرات را نابود کرده است
بخشنامه‌های صادراتی انگیزه صادرات را نابود کرده است

مدیرعامل فولاد خراسان با اشاره به مشکلات ناشی از بخشنامه‌های اخیر صادراتی و بازگشت ارز، تاکید کرد که این قوانین جدید انگیزه صادرات را از بین برده و حاشیه سود فولادسازان را کاهش داده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ