شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 46738
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش قابل توجه وام تحصیلی متاهل ها بسته هستند

افزایش قابل توجه وام تحصیلی متاهل ها

افزایش قابل توجه وام تحصیلی متاهل ها

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دو برابر شدن وام تحصیلی دانشجویان متأهل خبر داد گفت: امسال وام تحصیلی دانشجویان متأهل با افزایش ۹۵ درصدی حدود ۲ برابر وام دانشجویان مجرد شد.

به گزارش شهر بورس، مسعود گنجی روز چهارشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه زنجان در جمع خبرنگاران به افرایش ۳۰ درصدی وام های دانشجویی در سال جاری اشاره کرد و افزود: میزان وام های ودیعه دانشجویان نیز به ۲ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه وام های دیگر مختص دانشجویان نیز از افزایش خوبی برخوردار شدند، اظهار داشت: در نیم سال نخست سال تحصیلی امسال دانشجویان مهلت داشتند برای بهره مندی از وام های صندوق ثبت نام کنند و تا کنون وام ۷۵ درصد ثبت نام کنندگانی که به تایید دانشگاه رسیده، پرداخت شده است.
گنجی اظهار داشت: برای پرداخت وام ۲۵ درصد دانشجویان باقی مانده منتظر اختصاص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

بیشتر بخوانید: عرضه خودروهای خارجی در بورس کالا؛ تا پایان سال

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزیر علوم گفت: برای نیم سال دوم سال تحصیلی جاری سعی داریم به محض آغاز ترم جدید، ثبت نام برای وام ها را هم شروع کنیم.

گنجی به رشد اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مجلس در مهرماه مصوبه ای در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داشت، بر اساس این سعی کرده ایم با استفاده از ظرفیت هایی که در این مصوبه برای دانشجویان دیده شده است، لایحه الحاقی را برای افزایش بودجه صندوق به مجلس پیشنهاد بدهیم که اگر به این لایحه ترتیب اثر داده شود، میزان افزایش بودجه صندوق رفاه دانشجویان نیز اطلاع رسانی می شود.

آخرین اخبار اقتصادی را در اینستاگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان