تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 101952

مدیر بازاریابی تامین سرمایه تمدن در گفت‌وگو با شهر بورس:

افزایش سواد مالی رسالت اجتماعی تامین سرمایه تمدن است

افزایش سواد مالی رسالت اجتماعی تامین سرمایه تمدن است
مدیر بازاریابی تامین سرمایه تمدن، افزایش سواد مالی را رسالت اجتماعی شرکت دانست و بر لزوم فراگیری دانش برای ورود به بازارهای مالی تاکید کرد.

به گزارش شهر بورس، میثم خدابخش در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری همایش چشم انداز بازارهای مالی و فرصت‌های کسب سود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی مردم با فرصت های سرمایه گذاری و بازارهای مالی بود تا قدمی در این راستا برداریم.

وی افزود: نه تنها به عنوان یک تامین سرمایه و نهاد مالی که در بازار سرمایه فعالیت می‌کند و سعی کرده تمامی ابزارها را به مردم ارائه بدهد، تلاش داشتیم که در راستای افزایش سواد مالی جامعه نیز قدم برداریم. افزایش سواد مالی، یکی از رسالت‌های اجتماعی تامین سرمایه تمدن است.

مدیر بازاریابی تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه «یکی از سوادهایی که یونسکو اعلام کرده، سواد مالی است»، گفت: از ابتدای هفته گذشته، برنامه‌های مختلفی در این زمینه داشتیم. با مدارس نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و دانش آموزان آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفتند.


بیشتر بخوانید: آی‌بی شاپ پذیرای بیش از 1.2 میلیون سرمایه‌گذار


خدابخش ادامه داد: در دانشگاه سراسری و پیام نور تبریز، کارگاهی به نام «حرفه‌ای بازار مالی شو» برگزار کردیم تا دانشجویان با مهارت های لازم جهت ورود به بازار مالی آشنا شوند. همایش اصلی نیز یک همایش عمومی بود.

وی، فراگیری دانش را لازمه ورود به بازار مالی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از این همایش‌ها برای شرکت تامین سرمایه تمدن و زیر مجموعه‌ها، برداشتن قدم‌هایی برای افزایش سواد مالی است. افزایش سواد مالی نیز منجر به افزایش ثروت در جامعه خواهد شد.

مدیر بازاریابی تامین سرمایه تمدن یادآور شد: اگر خانواده‌ها از این موضوعات اطلاعاتی نداشته باشند، نمی‌توانند از فرصت‌‎ها استفاده کنند و اقتصاد خانواده خود را بهبود ببخشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات