تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 143744

اطلاعیه مهم برای سهامداران بورس

اطلاعیه مهم برای سهامداران بورس
شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای مهم اعلام کرد که حجم مبنای سهام برخی شرکت‌ها تا اطلاع ثانوی حذف خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حجم مبنای سهام برخی شرکت‌های حاضر در بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس از امروز (دوشنبه) تا اطلاع ثانوی حذف می‌شود.

مدیر عملیات بازارهای نقد شرکت فرابورس ایران با صدور این اطلاعیه اعلام کرد: به استناد بند یک سیصد و هشتاد و هفتمین صورت جلسه هیئت مدیره شرکت فرابورس ایران، در خصوص نمادهای مشمول ضوابط مربوط به ماده ۲۲ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، اجرای ضوابط مذکور برای نمادهای معاملاتی در بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی ملغی می‌گردد.

لازم به ذکر است که حجم مبنا برای تمامی نمادهای مشمول ضوابط مذکور بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در بازارهای مربوط محاسبه و اعمال خواهد شد. این اقدام در جهت تسهیل و روان‌سازی معاملات و همچنین افزایش نقدشوندگی سهام انجام می‌شود.

این تغییرات تا اطلاع ثانوی پابرجا خواهند بود و هر گونه تغییرات بعدی از طریق اطلاعیه‌های رسمی شرکت فرابورس ایران اعلام خواهد شد.

خبر مرتبط
تصویب اصلاح اساسنامه و انتقال نماد تکیمیا به بازار دوم فرابورس
تصویب اصلاح اساسنامه و انتقال نماد تکیمیا به بازار دوم فرابورس

مجمع عمومی فوق‌العاده و همچنین مجمع عمومی عادی به‎‌طور فوق‌العاده تامین سرمایه کیمیا هفتم شهریور ماه برگزار شد و طی این دو مجمع، سهامداران با اصلاح اساسنامه و انتقال نماد تکیمیا از بازار پایه فرابورس به بازار دوم موافقت کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ