تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 65293

اصالت گوشی های تلفن همراه را چطور بسنجیم؟

اصالت گوشی های تلفن همراه را چطور بسنجیم؟

اگر نگران اصالت موبایل خود هستید، کافی است از #7777* استعلام بگیرید.

به گزارش شهر بورس، خرید گوشی تلفن همراه به علت قیمت بالایی که دارد معمولا نوعی دلهره را با خود همراه دارد. این چنین وقت هایی از خود می پرسیم: اصالت گوشی های تلفن همراه را چطور بسنجیم؟

رئيس اتحاديه فروشندگان دستگاه‎هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي تهران راه کارهایی دارد تا بتوانیم گوشی اصل خریداری کنیم. وی تأکيد کرده است که مردم به هيچ عنوان تلفن همراه از دست فروشان خريداري نکنند.

اصالت گوشی های تلفن همراه را چطور بسنجیم؟

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، محمدرضا رمضان، رئيس اتحاديه فروشندگان دستگاه هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي تهران با اشاره به اينکه مردم به هيچ عنوان تلفن همراه از دست فروشان خريداري نکنند، گفت: متأسفانه برخي از دلالان با عدم اطلاع مردم از نحوه خريد تلفن همراه با ايستادن کنار مراکز فروش تلفن همراه در صدد گمراهي مردم و فروش گوشي هاي تقلبي با قيمت هاي ارزان هستند.


بیشتر بخوانید:میزان واردات تلفن همراه در کشور چقدر است ؟


وي افزود: افراد متخلف با جعل شناسه گوشي و هماهنگي با تعدادي از هم دستان خود به گونه اي رفتار مي کنند که خريدار به اين موضوع شک نکرده و حتي به اين باور برسد که گوشي اصل آن هم با قيمتي ارزان تر از مغازه ها خريداري کرده است.

رئيس اتحاديه فروشندگان دستگاه هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي تهران با تأکيد بر اينکه مردم بايد خريدهاي خود را از مراکز داراي جواز کسب انجام دهند تا دچار نشوند، گفت: با کد دستوري#۷۷۷۷* مي توان از اصالت گوشي اطمينان کسب کرد. علاوه بر اين با شماره گيري کد #۰۶#* مي توان کد IMEI و شماره سريال گوشي را دريافت کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات