تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۴
کد خبر : 134325

اختصاص 3610 فقره کارنه‌تیر در دو ماهه نخست سال 1403

اختصاص 3610 فقره کارنه‌تیر در دو ماهه نخست سال 1403
طبق اعلام امور کارنه تیر و آت آ اتاق بازرگانی تبریز در دوماهه نخست سال 1403، سه­ هزار و 610 فقره کارنه تیر جهت استفاده ناوگان شرکت های حمل و نقل بین المللی استان صادر شده است.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، بر این اساس یک هزار و 317 فقره کارنه­ تیر در فروردین ماه و دو هزار و 293 فقره کارنه ­تیر در اردیبهشت ماه توسط واحد کارنه­ تیر اتاق تبریز ثبت شده است. کشورهای ترکیه، گرجستان، روسیه، بلغارستان، ایتالیا، انگلستان، اتریش، مقدونیه، رومانی، آلمان، سوئد، دانمارک، چک، اسپانیا، لهستان، قزاقستان، لبنان و بالعکس مقاصد صادراتی از این استان بوده است.

طی دو ماهه فروردین و اردیبهشت سال 1403، 256 فقره گواهی قبولی در اتاق بازرگانی تبریز صادر شده است. بر این اساس در فروردین ماه، این واحد 85 گواهی قبولی و در اردیبهشت ماه، 171 گواهی قبولی صادر کرده است.

همچنین طی این مدت 188 فقره گواهی تمدید و 214 فقره ابطال شده است.

گفتنی است واحد کارنه تیر و آ ت آ با بهرi مندی از تجربه بیش از دو دهه فعالیت کارنه تیر از بدو تاسیس در اتاق تبریز حل مشکلات و موضوعات اعضاء به خصوص شرکت های حمل و نقل بین المللی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و با برگزاری دوره های آموزشی برای شرکت های جدیدالتاسیس مبنی بر دقت لازم در فرآیند کارنه تیراز زمان تحویل تا برگشت و با اعمال  رویه های مناسب، ریسک مدیریتی و تعهدات شرکت ها را در قبال موسسه ضامن کاهش دهد.

خبر مرتبط
نادیده‌گیری حاکمیت شرکتی از اصلی‌ترین گره‌های اقتصادی کشور است
نادیده‌گیری حاکمیت شرکتی از اصلی‌ترین گره‌های اقتصادی کشور است

دوره آموزشی «حاکمیت شرکتی، ضرورت امروز بنگاه های بخش خصوصی» با سخنرانی محمود اولیائی؛ رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرعی اتاق ایران و رئیس هیئت مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران و مسعود بنابیان، نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز، با مشارکت انجمن جوانان کارآفرین استان در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ