تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر : 135491

اجرای ۲۲ برنامه‌ در دهه امامت و ولایت در جنوب غرب تبریز

اجرای ۲۲ برنامه‌ در دهه امامت و ولایت در جنوب غرب تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری ۲۲ برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و هنری در دهه امامت و ولایت در جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ با بیان این که برگزاری مراسم و مناسبت‌ها بستری برای جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای است، اظهار کرد: ۲۲ برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و هنری در دهه امامت و ولایت و روز عید غدیرخم در سطح جنوب غرب تبریز برگزار می شود.

وی افزود: برنامه‌های این دهه با عشق و ارادت علاقمندان به امیرالمومنین(ع) در جنوب غرب تبریز در راستای ترویج فرهنگ علوی برگزار می شود.

آدی بیگ با اشاره به برگزاری مراسم های ملی- مذهبی در طول سال در سطح حوزه منطقه ۷، عنوان کرد: عید سعید غدیر نیز یک روز مهم و بسیار ارزشمند است.

شهردار منطقه ۷ تبریز متذکر شد: برگزاری این مناسبت‌ها، علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، این بسترها باعث مشارکت و حضور مردم نیز می شود.

خبر مرتبط
ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی
ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی

معاون معماری وشهرسازی شهرداری منطقه ۳ تبریز از شهروندان خواست قبل از انعقاد قرارداد، قولنامه و انجام هر گونه معامله ملک با کسب استعلام از این منطقه از وضعیت کاربری زمین آگاه شوند.

آدی بیگ ابراز کرد: عمده برنامه های دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، شامل برپایی ایستگاه صلواتی، همایش پیاده روی خانوادگی در روز غدیر، فضا سازی محیطی چاپ بروشور، تراکت و پوستر و تبلیغات شهری، نور افشانی، برپایی نمایشگاه و مسابقه توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز و با همراهی مواکب مردمی، هیات های  حسینی و ایستگاههای صلواتی در مساجد، پارک ها و فرهنگ سراهای جنوب غرب تبریز است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ