تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 147921

اجاره خانه در محله سهروردی تهران چقدر است؟ + جدول

اجاره خانه در محله سهروردی تهران چقدر است؟ + جدول
با ودیعه‌ی ۸۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحد آپارتمانی ۶۰ متری با سن بنای ۶ سال را در محله‌ی سهروردی اجاره کنید. برای سکونت در این واحد باید همچنین ماهیانه مبلغ هفت میلیون تومان بپردازید.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین، در این مطلب به بررسی قیمت اجاره و رهن مسکن در محله سهروردی تهران خواهیم پرداخت.

خیابان سُهرِوِردی که پیش از انقلاب اسلامی نام خیابان فرح را داشت یکی از خیاباهای تهران است که در منطقه ۷ شهرداری تهران قرار دارد. این خیابان از محدوده پل سید خندان در شمال آغاز شده و به خیابان بهار شیراز در باغ صبا منتهی می‌شود.

از آنجایی که محله سهرودی تقریبا در مرکز تهران واقع شده و دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی از جمله مترو و ایستگاه بی‌آرتی دارد، یکی از مکان‌های مهم و پرطرفدار برای مستاجران به حساب می‌آید. در ادامه قیمت اجاره‌ی انواع آپارتمان در این محله‌ی خوش‌نام و قدیمی تهران را بررسی خواهیم کرد.

اگر به دنبال رهن کامل خانه هستید، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۷۰ متر و یک اتاق خواب را به قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در محله‌ی سهروردی رهن کامل کنید.

آپارتمان نوساز دیگری با زیربنای ۱۰۳ متر و دو اتاق خواب در محدوده‌ی سهروردی با ودیعه‌ی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قابل رهن است.

اگر به دنبال آپارتمانی با متراژ پایین هستید، می‌توانید یک واحد ۵۵ متری با سن بنای ۲۳ سال و یک اتاق خواب را با پول پیش ۳۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهانه ۱۰ میلیون تومان اجاره کنید.


بیشتر بخوانید:قیمت خودروهای سایپا امروز 10 شهریورماه 1403 + جدول


برای اجاره‌ی یک واحد آپارتمان ۶۲ متری ساخت سال ۱۳۸۰ با دو اتاق خواب به ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز است. همچنین، برای سکونت در این واحد باید ماهانه ۲۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

اگر ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید، می‌توانید یک آپارتمان ۱۳ ساله با زیربنای ۷۵ متر و دو اتاق خواب را در محله‌ی سهروردی رهن کامل کنید.

در جدیدترین آگهی‌های بازار مسکن، برای اجاره‌نشینی در آپارتمانی ۸۸ متری با سن بنای ۱۷ سال و دو اتاق خواب به بودجه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهانه ۱۱ میلیون تومان احتیاج دارید.

در جدول زیر قیمت اجاره‌ی انواع آپارتمان در محدوده‌ی خیابان سهروردی را می‌خوانید؛

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

قیمت اجاره خانه در سهروردی (شهریور ۱۴۰۳)

مکان متراژ مشخصات ودیعه (تومان) اجاره (تومان)
سهروردی ۸۵ متر سال ساخت ۱۳۸۳ – ۲ خوابه ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
سهروردی ۱۱۰ متر سال ساخت ۱۴۰۰ – ۲ خوابه ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸٬۰۰۰٬۰۰۰
سهروردی ۹۵ متر سال ساخت ۱۳۸۲ – ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
سهروردی ۸۰ متر سال ساخت ۱۳۸۷ – ۲ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۷٬۰۰۰٬۰۰۰
سهروردی ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۸۸ – ۱ خوابه ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
سهروردی ۶۸ متر سال ساخت ۱۴۰۳ – ۱ خوابه ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
سهروردی ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۸۶ – ۱ خوابه ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ