شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۸
کد خبر : 12249

اتفاق احتمالا مهم برای بازارها / آخرین روز کاری ترامپ کی است؟

۱۳به گزارش شهر بورس،  آبان ماه امسال پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بازارهای جهانی منتظر اعلام نتایج این انتخابات بودند. هرچند در ابتدا به نظر می‌رسید که ترامپ برنده این انتخابات است اما به تدریج واکنش بازارها به گونه‌ای بود که می‌شد برداشت کرد برنده بایدن است. گزینه نزدیک به واقعیت همان بود که

۱۳به گزارش شهر بورس،  آبان ماه امسال پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بازارهای جهانی منتظر اعلام نتایج این انتخابات بودند. هرچند در ابتدا به نظر می‌رسید که ترامپ برنده این انتخابات است اما به تدریج واکنش بازارها به گونه‌ای بود که می‌شد برداشت کرد برنده بایدن است.

گزینه نزدیک به واقعیت همان بود که از واکنش بازارها می‌شد برداشت کرد. بایدن پیروز انتخابات آمریکا شد. تغییرات بازارها به بازارهای داخلی ایران هم سرایت کرد و قیمت دلار به شدت متاثر شد و از آن زمان، روند نزولی قیمت دلار و طلا آغاز شد. در این میان بازار سهام نیز از کاهش قیمت دلار متاثر شد.

به همین دلیل به نظر می‌رسد شروع به کار دولت بایدن برای بازارهای داخلی مهم به نظر می‌رسد. اما آخرین روز کاری ترامپ کی است؟

۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۱ یعنی چهارشنبه جاری، اول بهمن ماه سال ۹۹ آخرین روز کاری دونالد ترامپ در قامت ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود. آیا این بار هم قیمت دلار و طلا متاثر خواهند شد؟ با توجه به تجربه قبلی بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ ندهد.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان