تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 9827

اتفاقات عجیب در بازارهای امروز 19 آبان

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، تا ساعت 14 امروز 19 آبان ماه قیمت دلار صرافی ملی 24800 تومان در حالی اعلام شده که این میزان دیروز 23500 تومان بود. رشد 5.5 درصدی دلار صرافی ملی در حالیست که قیمت دلار بازار امروز نیز 9.2 درصد رشد کرد. دلار در بازار آزاد امروز در حالی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، تا ساعت 14 امروز 19 آبان ماه قیمت دلار صرافی ملی 24800 تومان در حالی اعلام شده که این میزان دیروز 23500 تومان بود.

رشد 5.5 درصدی دلار صرافی ملی در حالیست که قیمت دلار بازار امروز نیز 9.2 درصد رشد کرد.

دلار در بازار آزاد امروز در حالی 27650 تومان گزارش شده که این نرخ در روز یکشنبه هم 25300 تومان بود.

در همین حال امروز قیمت طلا هشت درصد افزایش یافته است. طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گرم طلا در امروز تا ساعت 14 یک میلیون و 260 هزار تومان بود. این نرخ در روز یکشنبه یک میلیون و 166 هزار تومان بود.

قیمت سکه تمام طرح جدید نیز امروز در حالی 13 میلیون و 700 هزار تومان گزارش شده که این نرخ در روز یکشنبه 12 میلیون و 568 هزار تومان بود. بدین ترتیب رشد 9 درصدی نیز در کارنامه امروز قیمت سکه ثبت شده است.

اما امروز شاخص کل بورس بار دیگر افت کرد و دو درصد کاهش داشت.

پیش بینی قیمت طلا

همان طور که در بالا اشاره شد قیمت طلا متاثر از اتفاقات داخلی و بین المللی است. در همین خصوص سعید صبوری راد، کارشناس بازار سکه و طلا به خبرنگار موج گفت: «آنچه بر التهاب بازار طلا افزوده است سودجویی برخی از افراد و همچنین نگرانی خانواده ها از کاهش ارزش پول نقدشان است. به همین دلیل علی رغم روند صعودی قیمت طلا، کماکان شاهد هستیم خرید طلا جریان دارد و حتی در برهه ای شدت یافته است.»

براین اساس اگر دولت سیاست های اقتصادی کارآمدی در پیش نگیرد و اثرات تحریم ها بر دلار همچنان ادامه داشته باشد، باید انتظار افزایش قیمت طلا را نیز داشته باشیم. ضمن آنکه متولیان حوزه طلا از جمله روئسای اتحادیه های طلا اعلام کرده اند پیش بینی قیمت دیگر امکان پذیر نیست. لذا در چند روز گذشته روی جدول اعلام قیمت لحظه ای طلا، شاهد عدد صفر بودیم. این اقدامات در راستای مقابله با تورم روز افزون قیمت طلا صورت می گیرد و در واقع نوعی اعتراض به عدم واکنش دولت نیز است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات