تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
کد خبر : 135213

اتصال ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی به تونل اختصاصی شبکه فیبرنوری شهرداری تبریز

اتصال ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی به تونل اختصاصی شبکه فیبرنوری شهرداری تبریز
در راستای ارتقای روابط دوجانبه و گسترش همکاری مابین سازمان نظام مهندسی استان و سازمان فناوری شهرداری تبریز جلسه ای با حضور مدیران دو مجموعه در محل ساختمان نظام مهندسی برگزار شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، محمدرضا کاظمی به تجهیز ساختمان سازمان نظام مهندسی استان به شبکه فیبر نوری شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای تبادل اطلاعات بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری و بمنظور همکاری های دوجانبه و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان برقراری ارتباط پایدار ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندس به مرکز داده شهرداری تبریز در دستور کار سازمان فناوری قرار گرفت.

وی افزود: رویکرد مدیریت شهری بر تعامل و همکاری برای انجام وظایف به صورت هم افزا و مشترک متمرکز است و در این خصوص بسط و توسعه همکاری های علمی، آموزشی و فناوری و کارآفرینی در زمینه های ارتباطی نقش مهمی دارد.

مدیر عامل سازمان فناوری  مهم‌ترین مزیت و ظرفیت استفاده از شبکه فیبرنوری، سرعت انتقال داده (اطلاعات) است ابراز داشت:  تعمیق این رابطه و همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر منجر به توسعه متوازن ارائه خدمات شهری و شهروندی می شود.

خبر مرتبط
ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی
ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی

معاون معماری وشهرسازی شهرداری منطقه ۳ تبریز از شهروندان خواست قبل از انعقاد قرارداد، قولنامه و انجام هر گونه معامله ملک با کسب استعلام از این منطقه از وضعیت کاربری زمین آگاه شوند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ