تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 152039

آغاز نوزدهمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران؛ ۹ مهرماه

آغاز نوزدهمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران؛ ۹ مهرماه
نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا توسط مرکز مبادله ایران در روز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر بورس، نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳، توسط مرکز مبادله ایران از طریق سامانه اینترنتی به نشانی market.ice.ir برگزار خواهد شد. دارایی‌هایی که در این حراج عرضه می‌شوند شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

زمان واریز وجه برای شرکت در حراج از ساعت ۱۲ روز شنبه ۷ مهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. پس از پایان این بازه زمانی، امکان پرداخت وجه و شرکت در حراج وجود نخواهد داشت.

از زمان شروع حراج سکه طلا در ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۸ جلسه حراج برگزار شده است که در مجموع ۳۲۳ هزار و ۴۴۰ قطعه سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. از این تعداد، ۱۷۶ هزار و ۹۴۶ قطعه ربع سکه، ۵۳ هزار و ۹۱۰ قطعه نیم سکه و ۹۲ هزار و ۵۸۴ قطعه تمام سکه به خریداران تحویل داده شده است.

تمامی افراد بالای ۱۸ سال با تابعیت ایرانی می‌توانند در این حراج شرکت کنند. حداکثر تعداد سکه‌های قابل خرید برای هر متقاضی، ۵ قطعه است که می‌تواند شامل هر ترکیبی از ربع سکه، نیم سکه و تمام سکه باشد.

خبر مرتبط
تأثیر تحریم‌های اقتصادی بر بازار سکه طلا
تأثیر تحریم‌های اقتصادی بر بازار سکه طلا

تأثیر تحریم‌های اقتصادی بر بازار سکه، به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد کشور، نقش تعیین‌کننده‌ای در نوسانات قیمتی و تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاران ایفا می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات