شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 11808

ربیعی خبر داد؛

آغاز فرایند تزریق گاز در فردو

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی ربیعی روز دوشنه از دستور رییس جمهوری برای تامین اعتبار قانون اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها خبر داد و گفت: هفته گذشته رییس جمهوری در نامه‌ای به معاون اول خود در خصوص تامین بودجه بخشی از این قانون در سال ۱۳۹۹ دستورات لازم را داده است. سخنگوی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی ربیعی روز دوشنه از دستور رییس جمهوری برای تامین اعتبار قانون اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها خبر داد و گفت: هفته گذشته رییس جمهوری در نامه‌ای به معاون اول خود در خصوص تامین بودجه بخشی از این قانون در سال ۱۳۹۹ دستورات لازم را داده است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: همچنین رییس جمهور در روزهای گذشته دستور اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را صادر و از ساعاتی پیش فرآیند تزریق گاز شروع شد و تا ساعاتی دیگر اولین محصول اورانیوم غنی شده UF۶ به دست خواهد آمد.

ربیعی تصریح کرد: کلیه این فرآیند پس از انجام اقدامات اولیه از قبیل اطلاع‌رسانی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تحویل پرسشنامه طراحی بر مبنای تعهدات پادمانی کشور صورت گرفته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مواضع دولت در خصوص این قانون به صراحت اعلام شده است. با این حال دولت خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند.

منبع: ایرنا

بیشت بخوانید: ماجرای عصبانیت سردار سلیمانی از ظریف

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان