تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
کد خبر : 144481

آغاز به کار نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه)

آغاز به کار نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه)
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با ارائه خدمات نوین تامین سرمایه تمدن از 19 تا 22 مرداد 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از امروز آغاز به کار کرد و شرکت تامین سرمایه تمدن در سالن 7 میزبان کارشناسان و علاقمندان به حوزه مالی ، بورس و سرمایه گذاری و عموم مردم می باشد.

به گزارش شهر بورس، شرکت تامین سرمایه تمدن به همراه شرکت های کارگزاری تامین سرمایه تمدن و آی بی شاپ (iBshop) و کارگزاری بیمه تامین سرمایه تمدن در سالن 7 نمایشگاه به معرفی قابلیت‌ها، دستاوردها و هم‌افزایی میان نهاد های مالی می پردازد .

نمایشگاه صنعت مالی ( بورس ، بانک و بیمه ) با اجتماع موسسات مالی و سرمایه گذاری ، موسسات پولی و بانک ها و شرکت‌های بیمه ، محلی برای تبادل دانش و تجربیات و ایجاد ارتباطات مالی و تجاری تبدیل شده است.

شایان ذکر است ، مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با سخنرانی سجاد احدزاده رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری ، حسین عبده تبریزی دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی و شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

آغاز به کار نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه)

خبر مرتبط
افزایش ضریب سهام بر کاهش عرضه موثر است
افزایش ضریب سهام بر کاهش عرضه موثر است

رسول رحیم‌نیا، معاون بازار شرکت تامین سرمایه تمدن گفت: به‌کارگیری ابزارهایی چون افزایش ضریب سهام در معاملات اعتباری از جمله ابزارهای درستی است که می‌تواند مشکلات اعتباری مشتریان نزد کارگزاری‌ها را تا حدودی مرتفع کند.

آغاز به کار نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه)

منبع: مدیریت ارتباطات و رسانه

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ