تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 131841

آغاز ارزیابی صنایع و معادن در فولاد سنگان

آغاز ارزیابی صنایع و معادن در فولاد سنگان
آیین آغازیین جلسه ارزیابی بهره‌وری و تعالی صنایع و معادن ( ایمیدرو) با حضور مدیرعامل، معاونین، کارکنان فولاد سنگان و ارزیابان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در فولاد سنگان آغاز شد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سنگان خراسان ، در این جلسه علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان ضمن خیرمقدم به ارزیابان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت:

قطعا فقدان رئیس جمهور برای انقلاب اسلامی، خسرانی بزرگ است و به برکت حضور رهبر معظم انقلاب و رهبری داهیانه ایشان شاهد استمرار حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و سربلندی خواهیم بود.

وی افزود: مجموعه شرکت های صنایع معادن با ارزیابی های مختلف، میزان پیشرفت و توسعه آنها ارزیابی و با توجه به ماهیت این گونه سنجش ها و مدل های تعالی سازمانی، بی شک متعالی شدن سازمان ها و میزان ارزش آفرینی آنها در اقتصاد مشخص می گردد.

امرایی با اشاره به ارزش آفرینی و خلق ارزش اقتصادی فولاد سنگان گفت : فولاد سنگان با تولید سالیانه 10 میلیون تن گندله و کنسانتره، از خام فروشی 11 میلیون تن سنگ جلوگیری کرده و با تامین مواد اولیه بزرگترین فولاد ساز کشور( فولاد مبارکه) نقش بسیار ارزشمندی در تولید اقتصادی و زنجیره ارزش فولاد در کشور دارد. وی ارائه خدمات متنوع با کارکنان ، جامعه و ذینفعان را به عنوان نوعی خلق ارزش برشمرد و افزود، فولاد سنگان نگاهی جامع به همه حوزه ها دارد و با همین نگاه نقش مهمی در توسعه پایدار در منطقه شرق کشور دارد.

امرایی جایگاه فولاد سنگان در گروه شرکت های فولاد مبارکه را استراتژیک خواند و ادامه داد :فولاد سنگان در رتبه بندی شاخص سودآوری در کل گروه فولاد مبارکه به همت کارکنان توانمند و سخت کوشش ، رتبه نخست را به دست آورده است و در سال 1402 توانستیم در بین شرکت های برتر کشور در جایزه ملی imi100 ، رتبه نخست را در بهره وری کل عوامل به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید:تبدیل رهن و اجاره چگونه محاسبه می شود؟


مدیرعامل فولاد سنگان افزود : این شرکت با ارائه خدمات متنوع به کارکنان به عنوان بخشی از حوزه مسئولیتهای اجتماعی خود دو رویکرد ارتقای کیفی آموزش کارکنان و توسعه خدمات کمی و کیفی را در دستور کار خود دارد و در این راستا اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزش نموده است. همچنین فولاد سنگان اقدام به احداث مسکن برای کارکنان نموده و نظر به اینکه در شرایط اقتصادی یکی از شاخص های توسعه، مسکن می باشد، این مهم توسط فولاد سنگان پیگیری و با حضور رئیس سازمان ملی مسکن کشور عملیات اجرایی آن آغاز شد .

وی فزود : فولاد سنگان از شرکت هایی است که  در حوزه مسئولیت های اجتماعی و عمل به آن جزء سازمان های پیشرو بوده و شعار “شهروند شرکت” را در عمل نشان داده است که در طرح توسعه و آبادانی با ایجاد اشتغال پایدار و همکاری موثر، هدفمند،توانسته است بیش از چهارصد شغل پایدار در منطقه ایجاد نماید. وی گفت: در حوزه صیانت از محیط زیست با برنامه ریزی صورت گرفته و به همت کارکنان و مهندسان جوان شرکت ، اولین طرح مکانیزه انباشت باطله در خاورمیانه را در دست احداث دارد، که نشان از اهتمام والای فولاد سنگان در حفظ محیط زیست دارد و با راه‌اندازی این پروژه آلایندگی ناشی از ذرات میکرونیزه نزدیک به صفر خواهد رسید.

امرایی در پایان ضمن آرزوی موفقیت در این ارزیابی گفت: انشالله فولاد سنگان همچون ادوار گذشته ارزیابی ها که سربلند بوده در این رویداد نیز پرافتخار و سربلند باشد و این سنجش ها، زمینه توسعه، بهبود مستمر و متعالی شدن سازمان را بیش از پیش فراهم سازد.

در ادامه این جلسه محمد صلاحی، ارزیاب ارشد گروه ارزیابی، ضمن خرسندی از حضور در این شرکت گفت: از حضور در شرکت فولاد سنگان که از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد، خرسند هستیم و انشالله  این ارزیابی موجب هم افزایی، یادگیری و بهبود مستمر در انجام به موقع و هدفمند پروژه ها گردد که مسلما موجبات تعالی این شرکت را در پی خواهد داشت.

گفتنی است، جلسه ارزیابی مدل بهره‌وری و تعالی صنایع و معادن ( ایمیدرو) با حضور آقایان محمد صلاحی ( ارزیاب ارشد)،نعمت خزایی، محمد فرح بخش و اسماعیل خفاجه در روز های سه شنبه و چهارشنبه به مدت دو روز برگزار می گردد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ