تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 139399

آشنایی با امکانات هتل ولیده استانبول

آشنایی با امکانات هتل ولیده استانبول
چناچه قصد سفر به استانبول را دارید و مدیریت هزینه‌ها برای شما اولویت دارد، در اولین قدم باید رزرو هتل استانبول را از میان گزینه‌هایی انجام دهید که اقامت در آن‌ها هزینه چندان زیادی نداشته باشد.

به گزارش شهر بورس، چناچه قصد سفر به استانبول را دارید و مدیریت هزینه‌ها برای شما اولویت دارد، در اولین قدم باید رزرو هتل استانبول را از میان گزینه‌هایی انجام دهید که اقامت در آن‌ها هزینه چندان زیادی نداشته باشد. هتل ولیده استانبول یکی از گزینه‌های اقتصادی اقامت در شهر استانبول است که با امکانات خوب، انتظارات شما از اقامتی راحت را برآورده می‌کند. با اقامت در این هتل نه‌تنها هزینه زیادی صرف اقامت خود نخواهید کرد، بلکه می‌توانید به برخی جاذبه‌های دیدنی استانبول نزدیک باشید و رفت‌وآمد در شهر را به‌سادگی انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با این هتل و امکانات آن تا انتها همراه ما باشید.

هتل ولیده استانبول چه امکاناتی دارد؟

زمانی که صحبت از اقامت در هتل‌های اقتصادی می‌شود، بیشتر افراد تصور می‌کنند با هتلی روبه‌رو هستند که از حداقل امکانات برخوردار بوده و به این دلیل، دارای تعداد ستاره کمتر و هزینه اقامت پایین‌تر است. درحالی‌که در بیشتر موارد، حقیقت این نیست و هتل‌های اقتصادی هم امکاناتی قابل قبول دارند که تمام نیازهای شما به‌عنوان مسافر را برآورده می‌کنند. از نمونه این هتل‌ها می‌توان به هتل ولیده اشاره کرد که جزو هتل‌های اقتصادی استانبول محسوب شده اما با امکانات کامل تلاش می‌کند تا تجربه اقامتی خوب را برای مهمانان خود رقم بزند. از مهم‌ترین امکانات این هتل زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات رایگان

از جمله امکانات رایگان در هتل ولیده می‌توان به پارکینگ و وای‌فای اشاره کرد. برای استفاده از پارکینگ هتل نیازی به هماهنگی قبلی نیست و به‌محض رسیدن به هتل، اگر با خودروی شخصی باشید، امکان استفاده از آن برای شما فراهم می‌شود. این هتل همچنین دارای وای‌فای پرسرعت و رایگان نیز است که با حجم نامحدود در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اینترنت پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس هستند و کافی است رمز آن را از پذیرش دریافت کنید.

امکانات رفاهی

هتل ولیده دارای یک سالن ورزشی است که تجهیزات ورزش بدنسازی در آن موجود بوده و می‌توانید به انجام این ورزش بپردازید. این هتل همچنین دارای یک کتابخانه نیز است که کتاب‌هایی با زبان‌های مختلف، به‌خصوص انگلیسی در آن قرار دارند که برای مطالعه و اوقات فراغت خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مدت زمان اقامت مسافران در این هتل خدمات و امکاناتی مانند خدمات تور، خدمات بلیط، خدمات خشکشویی، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و…. نیز به مسافران تعلق می‌گیرند که با پرداخت هزینه، امکان استفاده از تمام آن‌ها وجود دارد.

آشنایی به امکانات هتل ولیده استانبول

رستوران و کافی‌شاپ

این هتل دارای رستورانی با منویی از غذاهای سنتی و بین‌المللی نیز است. غذاهای این رستوران فوق‌العاده لذیذ هستند، آنقدر که فکر خروج از هتل برای صرف غذا به ذهن شما نیز خطور نمی‌کند. این رستوران در هر سه وعده اصلی سرویس‌دهی دارد و تنها نکته‌ای که باید به آن دقت کنید حضور به‌موقع برای صرف صبحانه، ناهار یا سفارش شام است. در هتل ولیده کافی‌شاپی نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های لذیذ ترکی و نوشیدنی‌های فرنگی را می‌توانید در آن نوش‌جان کنید.

از امتیازات این هتل می‌توان به فضاسازی بیرون آن برای نشستن و صرف نوشیدنی اشاره کرد. محوطه بیرونی هتل که منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از محیط اطراف هتل دارد، با میز و صندلی چیدمان شده و می‌توانید بعد از دریافت نوشیدنی، آن را در محوطه صرف نمایید. علاوه بر صرف نوشیدنی، امکان سرو صبحانه نیز در تراس و هوای باز وجود دارد، تنها باید هماهنگی لازم را انجام دهید تا صبحانه رایگان هتل را در تراس نوش‌جان کنید.

اتاق‌های مجهز

از دیگر امکانات هتل ولیده استانبول می‌توان به اتاق‌های مجهز آن اشاره کرد. اتاق‌های متعدد این هتل هرکدام امکاناتی متفاوت دارند که متناسب با هر نیاز و سلیقه‌های مختلف فراهم شده و مهمانان امکان انتخاب آن‌ها براساس شرایط و سلیقه خود را دارند. از دیگر امتیازات این هتل می‌توان به فضاسازی بی‌نظیر اتاق‌ها اشاره کرد. با وجود اینکه هتل ولیده جزو هتل‌های 3 ستاره و اقتصادی است اما اتاق‌های آن تجهیزات کاملی دارند. فضاسازی و معماری اتاق‌ها فوق‌العاده است و با اقامت در آن‌ها تصور می‌کنید که در اتاق یک قصر باشکوه اقامت دارید.

تمام اتاق‌های این هتل منظره‌ای جذاب دارند که یا رو به دریا و یا رو به محوطه سرسبز و فضاسازی شده اطراف هتل است. نکته مهمی که باعث جذابیت این اتاق‌ها می‌شود، نظافت و تمیزی مثال‌زدنی آن‌ها است که به‌لطف خدمات خانه‌داری روزانه فراهم می‌شود. اتاق‌های این هتل عبارتند از:

  • اتاق استاندارد دبل با ظرفیت دو نفر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره
  • اتاق استاندارد تریپل با ظرفیت سه نفر و سه تخت یک نفره
  • اتاق اکونومی دبل با ظرفیت دو نفر و یک تخت دو نفره
  • اتاق اکونومی خانوادگی با ظرفیت چهار نفر، دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره
  • سوئیت با ظرفیت پنج نفر، یک تخت دو نفره در اتاق و یک مبل تخواب شو در پذیرایی

تجهیزات تمام اتاق‌های این هتل کامل است و از تخت‌خواب گرفته تا کمد، تلویزیون، سرویس و لوازم بهداشتی، میز و صندلی و… در همه اتاق‌ها موجود هستند.

آشنایی به امکانات هتل ولیده استانبول

هتل ولیده استانبول، انتخابی خوش‌قیمت برای سخت‌پسندان

هتل ولیده به‌عنوان یک گزینه اقتصادی در میان هتل های استانبول، امکاناتی دارد که آن را در مقایسه با هتل‌های مدرن و لوکس این شهر قرار می‌دهند. اتاق‌های فوق‌العاده زیبا در کنار امکانات رفاهی قابل قبول، اقامتی خاطره‌انگیز را در این هتل برای شما رقم می‌زنند. این هتل را می‌توانید از طریق سایت فلای تودی رزرو کنید. رزرو این هتل و دیگر هتل های استانبول در فلای تودی به‌سادگی انجام می‌شود و تنها چند دقیقه زمان می‌برد. علاوه بر رزرو این هتل، امکان تهیه بلیط هواپیما استانبول به تهران و بلعکس هم از فلای تودی وجود دارد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ