تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۷
کد خبر : 131678

آشنایی با پدرخوانده‌های پیت بول: تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟

آشنایی با پدرخوانده‌های پیت بول: تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟
پیت بول (PIT) یکی از ارزهای جدیدی است که وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. گفته می‌شود که خرید پیت بول، واحد پول شبکه پیت بول، ارزش پول خریداران را افزایش می‌دهد. اما ارز پیت بول چیست؟ قیمت ارز پیت بول چقدر می‌شود؟ افراد زیادی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند به دنبال پاسخ سوالات "ارز پیت بول چیست؟" و "چگونه می‌توان آن را خرید؟" هستند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

به گزارش شهر بورس، پیت بول (PIT) یکی از ارزهای جدیدی است که وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. گفته می‌شود که خرید پیت بول، واحد پول شبکه پیت بول، ارزش پول خریداران را افزایش می‌دهد. اما ارز پیت بول چیست؟ قیمت ارز پیت بول چقدر می‌شود؟ افراد زیادی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند به دنبال پاسخ سوالات ارز پیت بول چیست؟و چگونه می‌توان آن را خرید؟هستند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

همانطور که می‌دانید، همگام با افزایش محبوبیت سیستم‌های DeFi، علاقه به ارزهای دیجیتال نیز روز به روز در حال افزایش است. به نظر می‌رسد برای هر نژاد سگ در بازار ارزهای دیجیتال، یک توکن خاص ایجاد شده است. پیت بول (PIT) که در اواخر مارس راه اندازی شد، یکی از ارزهای دیجیتالی است که مورد توجه قرار گرفته است.

ارز پیت بول چیست؟

پیت بول (PIT) یک ارز دیجیتال است که توسط افراد زیادی از جمله طراحان گرافیک، توسعه دهندگان وب و نویسندگان در بخش‌های مختلف به طور مشترک توسعه یافته است. PIT Coin که برای به دست آوردن سهم در پلتفرم پیت بول به دست آمده است، یک توکن جدید در بازار است.

پس از دوج کوین که با تلاش‌های ایلان ماسک در جهان سر و صدا کرد، بسیاری از ارزهای دیجیتال با مضامین مشابه به بازار عرضه شدند که برخی محبوب شدند و نام خود را مطرح کردند. PIT Coin نیز بخشی از فصل سگ‌های ارز دیجیتالاست که با دوج کوین شروع شد و با شیبا اینو ادامه یافت.

چگونه ارز پیت بول بخریم؟

PIT Coin در حال حاضر در صرافی‌های PancakeSwap، CoinTiger و IndoEx قابل معامله است و باید مراحل زیر را برای خرید PIT Coin به همراه قیمت ارز پیت بول به صورت به روز دنبال کنید:

  • یک حساب کاربری در صرافی باز کنید: ابتدا باید در یکی از صرافی‌های ذکر شده در بالا حساب کاربری باز کنید. برای این کار، به وب سایت صرافی مورد نظر خود بروید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید.

  • فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید: اکثر صرافی‌ها برای تأیید هویت شما نیاز به احراز هویت دارند. برای انجام این کار، باید مدارک شناسایی خود مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی را به صرافی ارائه دهید.

  • به حساب خود پول واریز کنید: پس از تأیید حساب کاربری خود، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف مانند انتقال بانکی یا کارت‌های اعتباری، پول به حساب خود واریز کنید.

  • به صفحه معاملات پیت بول بروید: در صرافی، به صفحه معاملات PIT Coin بروید. در اینجا می‌توانید قیمت ارز پیت بول و همچنین سابقه معاملات آن را مشاهده کنید.

  • سفارش خرید ثبت کنید: در این مرحله، باید مقدار PIT Coin که می‌خواهید خریداری کنید و همچنین نوع سفارش را مشخص کنید.

  • سفارش خود را تأیید کنید: پس از بررسی جزئیات سفارش خود، آن را تأیید کنید. PIT Coin به کیف پول مجازی شما در صرافی واریز خواهد شد.

  • برای امنیت بیشتر، می‌توانید PIT Coin خود را از کیف پول صرافی به یک کیف پول سخت افزاری منتقل کنید.

آشنایی با پدرخوانده‌های پیت بول: تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟

نظرات در مورد ارز پیت بول

تحلیلگران بر این باورند که قیمت ارز پیت بول ممکن است بالا رفته و در آینده به یک ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران تبدیل شود. با این حال آنها تأکید می‌کنند که این امر به زمان نیاز دارد. آنها اشاره دارند که آلت کوین‌های دارای این تم سگ می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به سرعت ارزش پیدا کنند.

با این حال، آنها خاطرنشان می‌کنند که Dogelon Mars (ELON) پس از شیبا محبوب‌ترین ارز دیجیتال با مضمون سگ بود و ارز پیت بول یک قدم از آن عقب بود.

از این نظر، آنها معتقدند که PIT Token ممکن است در آینده ارزش خود را افزایش دهد، اما ممکن است به اندازه ELON Token که ایلان ماسک بخشی از آن است، به سرعت و با موفقیت بالا نرسد.

جزئیات بیشتر در مورد ارز پیت بول

تاریخ راه اندازی ارز پیت بول، مارس 2021 بوده است. اهداف پیت بول شامل عرضه در چندین زنجیره، راه اندازی مجموعه NFT خاص خود، PitMag که یک مجله مختص پیت بول بوده، یک بازی P2E و حتی یک متاورس پیت بول بوده است.

این پلتفرم همچنین از خیریه‌ها حمایت می‌کند. یکی از این موسسات خیریه، Kennel to Couch است که با پناهگاه‌ها و شرکای دیگر برای محافظت از پیت بول‌های بی پناه و ارائه حمایت و تشویق‌های لازم به مردم برای پذیرش آنها به عنوان حیوان خانگی همکاری می‌کند. علاوه بر این این پروژه در حال برنامه ریزی برای ایجاد ابزاری است که به طور خودکار زمانی که کاربران NFT، کالاهای تجاری و غیره را خریداری می‌کنند، به خیریه‌ها کمک مالی کند.

ارز دیجیتال پیت بول حداکثر 100 کوادریلیون عرضه دارد که نیمی از این مبلغ در رویداد TGE سوزانده شد. علاوه بر این، محدودیت 500 تریلیون برای هر تراکنش وجود دارد و 2٪ از هر تراکنش به همه دارندگان پیت بول، از جمله کیف پول رایت داده می شود.

این به سرمایه‌گذارانی که توکن‌های پیت بول دارند پاداش می‌دهد و تعداد توکن‌های در گردش را کاهش می‌دهد زیرا توکن‌های بیشتری در آدرس رایت نگهداری می‌شوند. 2% اضافی از هر تراکنش برای ایجاد نقدینگی و ایجاد کف قیمت ارز پیت بول در نظر گرفته شده است. برای خرید این ارز به صورت مستقیم می‌توانید به صرافی بیت۲۴ مراجعه کرده و خریدی امن را تجربه کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ