تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 91808

آخرین وضعیت جاده های شمال 22 شهریور 1402

آخرین وضعیت جاده های شمال 22 شهریور 1402
فرمانده پلیس راه کندوان به تشریح آخرین وضعیت جاده های شمال 22 شهریور 1402 پرداخت و اعلام کرد که یکی از راه ها دقایقی پیش مسدود شد.

به گزارش شهر بورس، با توجه به تعطیلات پایان هفته و تعطیلی روز شنبه هفته آینده، تردد خودرو ها و حجم ترافیک در جاده های شمالی کشور رو به افزایش است؛ به نحوی که ترافیک منجر به بسته شدن جاده ها می شود؛ آخرین وضعیت جاده های شمال 22 شهریور 1402 به شرح زیر است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی بالای طویر مرزن‌آباد به سمت کرج مسدود شد.

سرگرد محمد احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی و برای اجرای طرح یکطرفه شدن محور از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

آخرین وضعیت جاده های شمال 22 شهریور 1402

وی خاطرنشان کرد: ترافیک هم اکنون در محدوده پل زنگوله و خاچک در حوزه مازندران و در حوزه استان البرز شهرستانک، نسا و گچسر پرتراکم است.

به گفته وی تا تخلیه بار ترافیکی در استان البرز، محور کندوان از بالا طویر مزرن آباد مسدوده بوده و تجمع رانندگان در مبدا ورودی جاده، موجب کندی خدمات رسانی به کاربران جاده ای می شود.

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.


بیشتر بخوانید: جاده هراز 4 روز بسته می شود


محور کرج – چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات