شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 60259

فعالیت بیش از یک میلیون سرمایه گذار در پلتفرم آی بی شاپ

فعالیت بیش از یک میلیون سرمایه گذار در پلتفرم آی بی شاپ

پیمان باغچه سرا مدیرعامل آی بی شاپ از فعالیت بیش از یک میلیون سرمایه‌گذار و ۹۰ هزار میلیارد تومان به عنوان دارایی‌های تحت مدیریت این پلتفرم خبر داد.

پیمان باغچه سرا مدیرعامل آی بی شاپ در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۲، اظهار داشت: فضای نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش به علت مراجعه نسبتاً اندک به جزیره کیش، حضور شرکت های مختلف و آشنایی با ابزار های جدید، با بقیه نمایشگاه ها متفاوت است.

وی افزود: همچنین شرکت‌ها بیشتر و به صورت فعال تر در نمایشگاه حضور داشتند که در نتیجه نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته پویا و فعال تر شده است.

مدیرعامل آی بی شاپ با بیان اینکه «پلتفرم آی بی شاپ ۶ سال پیش در نمایشگاه تهران رونمایی شد»، خاطرنشان کرد: پلتفرم آی بی شاپ اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین در آن سال بود که بر روی صندوق های سرمایه‌گذاری با هدف دسترسی آسان عموم مردم به این صندوق ها به وجود آمد.


بیشتر بخوانید: رونمایی از سامانه «IBpay» توسط تامین سرمایه تمدن


باغچه سرا ادامه داد: اولین قدم ما دسترسی آسان افراد با سطوح ریسک پذیری مختلف به صندوق های سرمایه‌گذاری مختلف است. آی بی شاپ بعد از گذشت چند سال، بیش از یک میلیون سرمایه‌گذار و ۹۰ هزار میلیارد تومان دارایی های تحت مدیریت دارد‌ که در صندوق های سرمایه‌گذاری مختلف از جمله سهامی، درآمد ثابت، مختلط و حتی ETFها سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل آی بی شاپ به بیان ظرفیت های سوپرمارکت مالی پرداخت و عنوان کرد: با فکر ایجاد فضایی که بقیه ابزارهای سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران معرفی شود‌، اولین سوپرمارکت مالی در کشور را تأسیس کردیم. هدف از ایجاد شعب سوپرمارکت مالی افراد، این بود که تمامی نیازهای مالی، سرمایه‌گذاری و خدماتی خود را بدون مراجعه جداگانه رفع کنند.

وی یادآور شد: اخیرأ کارگزاری آی بی تریدر را هم اضافه کردیم و به علت اینکه برخی افراد، سرمایه‌گذاری فیزیکی را امن می‌دانند، شعبه هایی در شهر های بزرگ کشور ایجاد کردیم.

 

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

کاظم مرزبان نیا پنجشنبه , 11 اسفند 1401 - 22:03

سلام
امروز یازدهم هست ولی من هنوز سود دریافت نکردم حدود ۶بار با ای بی شاب تماس گرفتم ولی نتیجه نگرفتم لطفا یه پیگیری بفرمائید
بنده در اسرع وقت ابطال میزنم و حساب خود را میبندم
وبه دیگران هم توصیه میکنم در این صندوقها سرمایه گزاری نکنند.من و خانمم حدود ۸سال هست در این صندوق حساب داریم.
کد ملی من ۲۲۹۸۸۴۱۰۲۰

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان