شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 75147

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس مطرح کرد؛

وتجارت نمادی متفاوت در گروه بانکی

وتجارت نمادی متفاوت در گروه بانکی
یک کارشناس بازار سرمایه وتجارت را نمادی متفاوت در گروه بانکی قلمداد کرده و گفت: این نماد همواره تمایل به صعود داشته است.

علی طباطبائی در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: مادامی که بازارهای موازی تنش دارند، بازار سرمایه حرکت نخواهد کرد و برآوردم این است که افتی تا یک میلیون ۲۰۰ یا یک میلیون و ۳۰۰ هزار داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر این افت رخ دهد، اردیبهشت سال آینده که سبد مصرفی خانواده ها رشد خواهد کرد، بازار سرمایه هم رشد خوب انجام خواهد داد که از بقیه بازارها هم سبقت می‌گیرد.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به آینده گروه بانکی گفت: گروه بانکی با توجه به اینکه در ریالی‌ترین حالت ممکن بازار است، استقبال کمی از آن در بازار وجود دارد زیرا تمرکزها در این مدت روی ریال نبوده است اگر سال آینده گشایشی در تحریم‌ها صورت گیرد، گروه بانکی استارت رشد خودش را خواهد زد.

وی در خصوص آینده نماد وتجارت در بازار سرمایه عنوان کرد: موضوع وتجارت به دلیل نوع سهامداران کمی متفاوت با دیگر سهام‌های بانکی است و در هر قیمت عرضه برای سهامدار عمده سود داشته و نوع سهامداری این نماد به دلیل عدم تمایل به صعود متفاوت از دیگر بانکی‌ها است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

پراپ تریدینگ

کمان