شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 75262

قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت آباد

قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت آباد
بررسی آگهی‌های قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت‌ آباد نشان می‌دهد؛ خریدار در ارزان‌ترین حالت باید 6 میلیارد تومان پرداخت کند.

مناطق شمالی تهران همواره یکی از مناطق محبوب در میان خریداران مسکن به شمار می‌رود. بررسی آگهی‌های قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت‌ آباد نشان می‌دهد خریدار در ارزان‌ترین حالت باید 6 میلیارد تومان بپردازد. این مبالغ تا بیش از 10 میلیارد تومان ادامه دارد.

*در ارزان‌ترین حالت براساس آگهی‌های فروش مسکن، آپارتمان 90 متری در سعادت آباد 6 میلیارد تومان قیمت دارد که متقاضی برای هر متر آن باید 66 میلیون و 666 هزارتومان بپردازد. این واحد با عمر بنا 15 سال در طبقه چهارم واقع شده و دارای امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری است.

*آپارتمان دوخوابه 90 متری در سعادت‌آباد 7 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این واحد در سال 88 ساخته شده و متقاضی برای هر متر آن باید 82 میلیون و 222 هزارتومان پرداخت کند.


بیشتربخوانید: سهم 70 درصدی مصالح ساختمانی در قیمت مسکن


*واحد 90 متری با امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری 8 میلیاردتومان قیمت دارد. این واحد واقع در همکف در سال 75 ساخته شده و هر متر آن 88 میلیون و 888 هزارتومان قیمت دارد.

*آپارتمان 90 متری در محدوده علامه شمالی سعادت آباد 9 میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد واقع شده در طبقه اول در سال 85 ساخته شده و از امکانات آن می‌توان به دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 90 متری در سعادت آباد بیش از 11 میلیارد تومان

*متقاضی خرید آپارتمان در محدوده مروارید سعادت‌آباد برای خرید واحدی 90 متری باید 11 میلیارد و 700 میلیون تومان بپردازد. این آپارتمان در سال 83 ساخته شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و خریدار برای هر متر آن باید 130 میلیون تومان بپردازد.

*واحدی با مشاعات هتلینگ با متراژ 90 متر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان واقع در طبقه اول در سال 98 ساخته شده و دارای دو اتاق، دو پارکینگ، انباری و آسانسور است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان