شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 82000

عطر حرم مطهر رضوی در مجتمع مس سونگون پیچید

عطر حرم مطهر رضوی در مجتمع مس سونگون پیچید
پیش از ظهر ۳۱ اردیبهشت ماه به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در مجتمع مس سونگون حضور یافتند.

به گزارش شهر بورس، پیش از ظهر یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید ضمن حضور در مجتمع مس سونگون، با استقبال باشکوه مدیر و پرسنل زحمتکش این مجتمع پرچم مطهر حرم آقا امام رضا علیه السلام در این مجموعه چرخانده شد و عطر بارگاه رضوی مشام کارکنان را معطر ساخت.

در این دیدار معنوی، پرسنل واحدهای مختلف مجتمع مس سونگون بر پرچم گنبد ضریح مبارک امام رضا (ع) بوسه عشق زدند و ارادت خود را به ساحت مقدس علی ابن موسی الرضا (علیهم السلام) نشان دادند.
دکتر عباسزاده در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به حضور پر خیر و برکت خادمین در این مجتمع، ابراز امیدواری کرد: به یمن حضور این پرچم مقدس در مجتمع مس سونگون و با عنایت و دعای خاصه امام رضا(ع)، امیدواریم مجتمع مس سونگون که پیشران طرح های توسعه ای در استان است، بتواند تولید و اشتغال در کشور را به ارمغان بیاورد.
در ادامه خادمین امام هشتم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خالصانه دکتر عباسزاده در ایجاد اشتغال برای جوانان، با اهدای تبرکی و نشان افتخار خادمی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، از ایشان تجلیل نمودند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان